Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

TV1 dokkari (nyt) 11 Rakkauden hedelmää, joukossa Pinkki Pippurina ja Kisu Kirsikka

Vierailija
08.01.2019 |

Tulee siis juuri nyt. Itse en ole ennen nähnyt, mutta kuullut perheestä.

Melkosta...

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
08.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmasti onkin melkoista teille, jotka tykkäätte tällaisilla asioilla mässäillä.

Vierailija
2/7 |
08.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toi on niin edesvastuutonta! Maapallon kantokyky ei vaan kestä tällaista ihmisten holtitonta sikiämistä, joko uskonnon pakottamana tai "kun mä vaan haluun..."

Kiinan yhden lapsen politiikka on ollut karu käytäntö, mutta kyllä siinä tavallaan pointtiakin on. Ja kyllä max. 2-4 lasta pitäisi riittää ihan kaikille perheille, silläkin tavalla maapallon väestön määrä jatkaa vielä edelleen paisumista vaikka osa olisikin veloja.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
08.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toi on niin edesvastuutonta! Maapallon kantokyky ei vaan kestä tällaista ihmisten holtitonta sikiämistä, joko uskonnon pakottamana tai "kun mä vaan haluun..."

Kiinan yhden lapsen politiikka on ollut karu käytäntö, mutta kyllä siinä tavallaan pointtiakin on. Ja kyllä max. 2-4 lasta pitäisi riittää ihan kaikille perheille, silläkin tavalla maapallon väestön määrä jatkaa vielä edelleen paisumista vaikka osa olisikin veloja.

Suomalaisilla on ennätysvähän lapsia, joten kyllä me poistutaan tältä pallolta aika sukkelaan.

Vierailija
4/7 |
08.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Järkyttävää meninkiä...vanhemmat eivät saa kontaktia lapsiinsa...lapset eivät rauhoitu, ja äiti on mielisairaus

Vierailija
5/7 |
08.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Holtitonta minustakin, eletään avustusten varassa. Kun on addikti puskee uutta elämää,toivois miettivän ensin onko taloudelliset rahkeet hoitaa pesueensa

Vierailija
6/7 |
08.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Suomalaisilla on ennätysvähän lapsia, joten kyllä me poistutaan tältä pallolta aika sukkelaan.

Aika itsekästä ja lyhytnäköistä, koko maapallon tulevaisuudesta tässä on kyse eikä yksin Suomen ja suomalaisten. Ei meillä ole kansan pienuuteen vedoten mitään sen suurempaa oikeutta tehtailla mukuloita, samaa palloa ja luonnonvaroja ne pienetkin kansat osaltaan käyttävät.

Vierailija
7/7 |
22.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla kovasti pisti silmään lasten nimet. Joo ehkä ihan söpöjä (?) lapselle mut ne lapset aina kasvaa. Tosi uskottavia nimiä joku Pinkki Pippuriina ja Kisu Kirsikka. Jotain rajaa pitäis kyl olla nimienkin suhteen vaikka eihän nimi miestä pahenna, jos ei mies nimeä.

Lisäksi huomasin että isä ei käyttänyt kertaakaan nimeä nuoremmista tytöistään, muista käytti nimeä mut kisu ja pinkki oli aina vain ”tytöt” tai ”hän”. Liekkö on tyytyväinen nimiin kun ei suostu niitä käyttämään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi kuusi