Millä perusteella haukutte Jenni Vartiaista rumaksi?
Minusta ei ole niin ruma kuin te väitätte. Toki mielipidekysymyksiä nämä.
https://www.instagram.com/p/BsWC8zUgTt5/?hl=fi
Kommentit (45)
Minulla ei ole tapana haukkua ihmisiä rumaksi. Vartiaisen musiikista en pidä.
Nää on näitä makuasioita. Eikös täällä just äskettäin pantu Jasper Pääkköstä niin halvalla että voi kauhia kuinka mammoja ottaakaan päähän Pääkkösen olemus.
Vierailija kirjoitti:
Aplle tiedoksi: ei asiallisen mielipiteen ilmaus ole haukkumista.
Ei olekaan, mutta toisen ulkonäön ruotiminen jo sinänsä on täysin asiatonta. Tiedoksi sinulle.
Vierailija kirjoitti:
Pienet on tisut
Imettäminen sujuu pienilläkin tisuilla. Isoissa tisuissa on usein paljon läskiä, tärkeintä on rauhaskudos.
Ei ole tarve haukkua ketään rumaksi. Jenni on aika tavis, ei ruma muttei kaunotarkaan.
Jenni on todella hyvännäköinen nainen, kateellisetko ne täällä arvostelee noin rumasti?
Laittakaahan omia kuvianne tänne, niin aletaan käymään niitä läpi!
Tuskin monikaan arvostelijoista itse yltäisi lähellekään Jennin tasoa.
Makuja on monia, ja maku se on huonokin.
Minun mielestäni Jenni on jumalaisen kaunis.
Aika erikoinen käsitys teillä on "rumasta" jos tää nainen on teiän mielestä ruma!
Vierailija kirjoitti:
Pienet on tisut
No itseasiassa jennin boobsit on kasvanut A kupista B kuppiin reilussa vuodessa kun lihonut. Aika sopivat mulle nyt.
Vierailija kirjoitti:
Aplle tiedoksi: ei asiallisen mielipiteen ilmaus ole haukkumista.
Jos nimittelwg ihmistä "seinästä reväistyksi kääkäksi" ja "rumaksi pulloposkeksi", se ei ole asiallinen mielipide!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pienet on tisut
No itseasiassa jennin boobsit on kasvanut A kupista B kuppiin reilussa vuodessa kun lihonut. Aika sopivat mulle nyt.
Eikö äitisi ole imettänyt sinua, kun vieläkin roikut rinnoissa kiinni?
Pullottavat oravanposket, iso leuka, pienet silmät, liikaa pituutta, liian pienet rinnat. Siinä se.