Navan alapuolella koha alue, mikä se on?
Hei! Olen pelännyt hetken aikaa raskautta ja testejä tehnyt; kaikki negatiivisia. Olisin yli puolen välin... Erityisen hyvin selällä makaamassa tuntee kovan alueen alavatsalla navan alapuolelta. Saa sentin tai kolme senttiä painaa, jotta kova alue tulee vastaan. En ole mikään lihava, vaan normaalin kokoinen. Tuntuuko muillakin naispuolisilla samanlaista tai onko tietoa mikä se on?
Kommentit (15)
Minulla oli napatyrä, leikattiin ja toipuminen oli suht helppoa.
Jos se olisikin pieni ihminen niin varmaan aika kiva kun joku sörkkisi :o
Mutta minulla se on siis navan alapuolella alavatsan keskellä oleva nyrkin kokoinen kovahko alue...
Vierailija kirjoitti:
Kohtu.
Voiko kohtu ylettyä melkein heti navan alapuolelle niin, että sen painellessa tuntee?
Itselläni on usein aamulla herätessä sellainen kova alue noin 15 cm navan alapuolella. Olen mies.
Häpykumpu= Bermudan kolmio. Tälle osaa virkamiehen laskee kolmion pinta- alan, kysy Ylilaudalta😉
Ap edelleen kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kohtu.
Voiko kohtu ylettyä melkein heti navan alapuolelle niin, että sen painellessa tuntee?
Voi, gynelläkin vatsapeitteitä painelevat alavatsalta.
Vierailija kirjoitti:
Ap edelleen kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kohtu.
Voi, gynelläkin vatsapeitteitä painelevat alavatsalta.
Mutta kuuluuko alavatsan keskiosan tuntua pehmeältä painellessa? Kun minulla on selkeä kova alue, josta ei pääse pidemmälle painamaan... Vai mitä tarkoitat?
Ei hele. Kysy ihmeessä asiaa täältä AV-raadilta. Täällä on mutulääkärit aina paikalla kristallipallojen kanssa!
Tyrä? Kasvain?