Näin meillä, mites teillä?
Uusi okt valmistui juuri vuoden alussa! Nyt on kaksi viime viikkoa tehty pihaa ja hienolta näyttää! Perjantaina saatiin uudet pihakalusteet! Eilen otin innoissani kuvia kauniista terassista kun hain siihen kukkiakin!
Eilen oli mies siivonnut koko talon viimeisen päälle ja tänään oli hakenut eteisen aulaan ja keittiöön valkoisia ruusuja..Aamulla sain lahjakortin kasvohoitoon.. Tässä istun kahvin kanssa koneella ja ihastelen uutta komeaa tip-top siistiä ja tyylikästä taloa!
Mies ulkoilee lasten kanssa ja pian lähdetään porukalla ravintolaan! Pöytä varattu kolmeksi! Elämä on ihanaaaa!!!!!!!!!!!!!!
Kommentit (9)
Mutta ihana aamu: Kahvit sänkyyn, Sain kauniin olkalaukun ja ihanan kortin pojalta ja laulut päälle. Äsken kävivät kukkakaupassa ja poika oli valinnut kivan kukan( en tiedä mikä kukka). Kohta syödään kakkua. Mies on ite tehnyt:) Myöhemmin mennään mun äidin luo syömään.
8, on ystäviä! itseasiassa parhaat tässä:
yksi, joka on raskaana <3
yksi, joka remointoi taloa <3
yksi ihana opiskelukaveri <3
yksi sielunsisko <3
yksi vanha koulukaveri <3
yksi emäntä <3
lämpimät terkut ajatuksissani heille!!
ap
mutta täydellinen olet vasta sitten kun lopetat kehumisen, tosin kukapa se kissanhännän nostaa, jos ei kissa itse.
en ole kehunut! paitsi miestäni!!! :))
edelleen! elämä on ihanaa!! live and let live!? eix jeh?
ap
Meilläkin on kaunis uudehko paritalokoti ja kukkasta pukkaa pihalta. Sain kukat ja lahjan pojalta ja mieheltä. Kaikki päällisin puolin hyvin mutta meillä on aviokriisi joka ei taida päättyä, minä en enää rakasta eikä taida mieskään. Sydän itkee ja lapsen puolesta on suuri suru, tämä on meidän viimeinen äitienpäivä perheenä. Hyvää äitienpäivää ap, nauti onnestasi.
Vierailija:
meillä on aviokriisi joka ei taida päättyä, minä en enää rakasta eikä taida mieskään. Sydän itkee ja lapsen puolesta on suuri suru, tämä on meidän viimeinen äitienpäivä perheenä. Hyvää äitienpäivää ap, nauti onnestasi.
Miksi kriisi? Eikö voi selvittää mitenkään? Olisiko sinulla halua selvittää? Älä masennu!
t.ap
ja miehellä virtsanpidätysongelma.
t. ap