Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Äitini on tapaillut uutta miestä salaa

Vierailija
06.01.2019 |

Kaverilta kuulin, että oli nähny mun äidin ja uuden miehen kaupassa. Miksi ei oo omille lapsilleen kertonut, että tapailee jotain?

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
06.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi aina oletetaan tapailua ja vaikka mitä suhdetta jos näkee miehen ja naisen yhdessä jossain arkisessa asiassa?

Vierailija
2/13 |
06.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No joo, se ei kai paljoa kerro jos ovat kaupassa yhdessä. Eikä varmaan halua kertoa jos on ihan uus juttu. Myös aikuisella on oikeus yksityisyyteen monissa asioissa. Sitten kun tää mahdollinen suhde vaikuttais sun elämään niin sitten olis hyvä aika kertoa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
06.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä ettei vanhaa miestä.

Vierailija
4/13 |
06.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä ttaas mielummin en tietäs. Mun mutsi meinaa ruveta tapaileen toista miestä mun isäpuolen selän takana. Kumpa se ei olis kertonut. Yhtäkkiä avautuu ja rupee haukkuun niitten suhdetta mun isöpuolen kanssa vaikka se on tosi herttanen ja kiltti tyyppi. Haluais tutustua lähemmin johonkin työkaveriin joka vaikuttaa kiinnostuneelta mutsista. Ei tunnu yhtään kivalta tietää tommosia suunnitelmia.

Vierailija
5/13 |
06.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asuin pikkukaupungissa nuorena. Äidilleni kerrottiin, että minulla on ’uusi poikaystävä’ kun juttelin jonkun kaverin kanssa kadulla. Unohda koko juttu.

Vierailija
6/13 |
06.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi aina oletetaan tapailua ja vaikka mitä suhdetta jos näkee miehen ja naisen yhdessä jossain arkisessa asiassa?

No eikö yhdessä kaupassa käynti nyt jo jonkunlaista tapailua olekin. Ei ehkä suhde, eikä seurustelua, mutta tapailua.

Vierailija
7/13 |
06.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä ttaas mielummin en tietäs. Mun mutsi meinaa ruveta tapaileen toista miestä mun isäpuolen selän takana. Kumpa se ei olis kertonut. Yhtäkkiä avautuu ja rupee haukkuun niitten suhdetta mun isöpuolen kanssa vaikka se on tosi herttanen ja kiltti tyyppi. Haluais tutustua lähemmin johonkin työkaveriin joka vaikuttaa kiinnostuneelta mutsista. Ei tunnu yhtään kivalta tietää tommosia suunnitelmia.

Ihan kamala tilanne. Tosi ajattelematonta äidiltä.

Vierailija
8/13 |
06.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi et kysy tuota suoraan äidiltäsi?

Vierailija
9/13 |
06.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No eikö yhdessä kaupassa käynti nyt jo jonkunlaista tapailua olekin. Ei ehkä suhde, eikä seurustelua, mutta tapailua.

Pitääkö siinä vaiheessa kertoa koko maailmalle tai edes lapsille että mä tapailen jotakuta? Entä jos äiti käy ystävätteränsä kaupassa pitääkö silloinkin raportoida lapsille? Tuohan voisi vaikka olla lesbosuhteen alku.

Vierailija
10/13 |
06.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Äkkiäkös sitä uusperheellinen uuteen mieheen vaihtaa. Tuttua toimintaa ennestään.

Vierailija
11/13 |
06.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvä ettei vanhaa miestä.

🤣

Vierailija
12/13 |
07.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Äkkiäkös sitä uusperheellinen uuteen mieheen vaihtaa. Tuttua toimintaa ennestään.

Näin voi tosiaan olla, mutta pitäisikös tässä nyt kuitenkin äidin käydä parisuhdekeskustelut sen kanssa, jonka kanssa on parisuhteessa. Ei lapsensa. Ja ryhtyä selvittämään työkaverin kiinnostusta vasta kun on päättänyt nykyisen suhteensa, jos se kerran niin huono on. Vai onko tässä tarkoitus näpäyttää nykyistä kumppania? Toi voisi kuulostaa myös vähän siltä, toi haukkuminen ja uhkailu toisen miehen tapailusta. Se on kyllä kanssa huono ja lapsellinen idea.

Vierailija
13/13 |
07.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä käyn silloin tällöin veljeni kanssa kaupassa. Tapaillaanko me?