Ison lumo
Kyllä se valitettavasti on niin, että 20 cm sykähdyttää.
N22
Kommentit (14)
Mitähän valitettavaa siinä on? En oikein ymmärrä.
Mitä valitettavaa siinä on. Ei minun vaimoni ainakaan ole valittanut. ;)
Sentillä jää lyhyeksi mutta on kyllä lumoa ollut siitä huolimatta ;-)
Ei. Sattuu kohdunkaulaan.
"Iso" ja "pitkä" ei muuten ole sama asia. Tästä lienee pari tusinaa keskustelunavausta palstalla.
Eipä oo mammat valittanu ku oon lykkiny 20/5 vehkeellä..
On isoja tai paksuja tai pitkiä. Ne isot on molempia edellisiä. Lyhyt ja paksu tai pitkä ja ohut, eivät ole isoja. Mutta isoksi voi laskea jo 19-20cm x 14,5cm+
Vierailija kirjoitti:
On isoja tai paksuja tai pitkiä. Ne isot on molempia edellisiä. Lyhyt ja paksu tai pitkä ja ohut, eivät ole isoja. Mutta isoksi voi laskea jo 19-20cm x 14,5cm+
Oikeasti paksun ympärysmitta on alkaen 14,68cm.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ai jaa. HK:n sinistä pidetään aika paksuja ja jöötinä. Ympärysmittaa on vain 14cm. Mutta mulle käy tuokin mitoitus, oma on paksumpi ja pituuskin riitävä. ;))))
Vierailija kirjoitti:
Liikaa on. T. Pikkupillu
Täytyy sanoa muutamien kymmenien naisten kokemuksella, että kaikilla on tällainen "pikkupillu". Iso on aina huono, koska oma normaalimittainen on sekin esim. ratsastaessa just sopiva tai jopa liikaa. Suuseksissä mennään myös rajoilla. Se on pelkkää poikien kokemattomuutta kun luulevat ison olevan naiselle hyvä. Voi olla jännän näköinen, mutta huono seksissä. Potenssikin on veltompi kuin normaaleilla.
-ap
Ja jos joku nainen ei ole kokeillut niin, ilmoittaa vain tänne päin niin kokeillaan ;D
M47 ja 21/5
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ai jaa. HK:n sinistä pidetään aika paksuja ja jöötinä. Ympärysmittaa on vain 14cm. Mutta mulle käy tuokin mitoitus, oma on paksumpi ja pituuskin riitävä. ;))))
Voitko laittaa mitat millin tarkkuudella niin päästään selvyyteen kummalla on isompi.
Täällä päin lauantaimakkarapötkö katsotaan paksuksi.
Voin kuvitella siinä olevan samaa lumoa, kuin treenatussa, tiukassa ja oikein ihanasti puristelevassa lypsävässä pillussa.
Sellaista ei unohda koskaan.