Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko täällä Mysimbaa kokeilleita?

Vierailija
05.01.2019 |

Millaisia tuloksia tai sivuvaikutuksia on tiedossa. Ajattelin pyytää työterveyslääkäriltä reseptin laihdutusprojektin tueksi.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
05.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö ketään?

Vierailija
2/9 |
08.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytössä on ja 10. viikko menossa. Aluksi painoa lähti nopeasti, nyt junnannut paikallaan noin 2,5 viikkoa (6 kg poissa, marraskuun alussa aloitin). Jatkan käyttöä ja toivon että teho jatkuu. Sivuvaikutuksina minulla unettomuutta aika lailla ja ihan järjetön ummetus, hankaloittaa elämää jonkun verran. Seuraan nyt tilannetta ja jos ei ala tippumaan niin on kai sitten lopetettava :( 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
08.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

On. Ei auttanut. Tosin on vielä satsi hakematta, jos kokeilis uudelleen.

Vierailija
4/9 |
08.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meeri kirjoitti:

Käytössä on ja 10. viikko menossa. Aluksi painoa lähti nopeasti, nyt junnannut paikallaan noin 2,5 viikkoa (6 kg poissa, marraskuun alussa aloitin). Jatkan käyttöä ja toivon että teho jatkuu. Sivuvaikutuksina minulla unettomuutta aika lailla ja ihan järjetön ummetus, hankaloittaa elämää jonkun verran. Seuraan nyt tilannetta ja jos ei ala tippumaan niin on kai sitten lopetettava :( 

Syö kuituja siihen ummetukseen. Lääkäri voi kirjoittaa Movicol-reseptin. Sitä saa myös ilman reseptiä. Itse juon aina veteen sekoitettua Guaremia ruoan jälkeen verensokeri- ja kolesteroliongelmien vuoksi. Muuten M on kelpo lääke. Minua on nukuttanut pimeänä vuodenaikana liikaakin.

Mahataudissa ei sitten kannata syödä Imodiumia vaan apteekin hiilitabletteja. Nehän ovat muutenkin halvempia ja sitovat myös kaasuja.

Vierailija
5/9 |
08.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko muita kokemuksia? En odota mitään ihmelaihtumista, mutta nyt monen asian summana koen, että.joku tuollainen.tuki voisi olla hyvä.

Oman terveyden vuoksi laihdutan, mutta lähipiirin monet ongelmat stressaa sen verran, että pelkään retkahtavani vanhoihin tapoihin ,:/

Vierailija
6/9 |
08.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu olen kokeillut kaiken mahdollisen, apteekista haettu kaikkea mahdollista, ulostuslääkkeistä lähtien ;) Kuitua syön kyllä eri muodoissa mutta mikään ei ole auttanut. Ainoa millä sain tukalan olon laukeamaan on yliannos magnesiumia. Sitä syön nyt annosta pienentämällä ja seuraan tilannetta. 

Aloittajalle: minä olen perso retkahtamaan makeaan, karkkia ja keksejä meni reippaasti. Se hyvä tässä on,  että alussa himo katosi kokonaan, nyt ehkä tilanne tasaantunut ja syön joskus mutta pystyn oikein helposti olla ostamatta kaupasta mitään houkuttelevaa. Sama vaikutus alkoholiin, yhtään ei tee mieli ottaa edes yhtä ainoaa siideriä saunan jälkeen :D Mysimbassahan on myös osana jotain mieleen vaikuttavaa (aivoihin) ainetta ja minulle se on tehnyt sen että en hermostu niin helposti  ärsyttävistä asioista. Joillain on käynyt toisinpäin. Minä halusin nämä siksi että ylipainoa on niin paljon ja en millään muulla pääse alkuun kun jollain tämmöisellä (söin aikanaan Reductilia ja se oli tosi hyvä ja tehokas mutta vedettiin pois markkinoilta juuri kun olin sen aloittanut) ja toivon että pääsen hyvään alkuun ja sitten jatkaa Mysimballa vaikka ylläpitoannoksena. Mietin ennen näitä sitä suolapalloakin mutta se vasta kallis onkin ja ei kai tarkoitettu näin suuren ylipainon hoitamiseen. Voin vaihtaa kokemuksia privavatistikin :) 

Vierailija
7/9 |
08.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarvitaanko reseptiin joku muu "syy" kuin ylipaino? Eli pitääkö olla muita perusteluita lääkkeen saamiselle? Kieltäytyykö lääkärit helpolla kirjoittamasta?

Vierailija
8/9 |
08.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä kokeilin jopa kaki kertaa mut ei tulosta. Säästä rahasi

Vierailija
9/9 |
08.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

On siinä joku raja mikä painoindeksi pitää olla että niitä saa. En uskonut että olisin saanut terveyskeskuksesta ja siksi menin yksityiselle. Sen verran vielä tuntematon lääke, ettei ko. lääkäri ollut siitä edes kuullut. Sain kuitenkin kun "täytin ehdot" ja lupasin raportoida olosta ja mennä labrakokeisiin tietyn ajan päästä. Jos 16 viikkoon ei ole mitään tapahtunut, lääkettä ei kannata syödä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi kahdeksan