Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kyllä tulee elämä edulliseksi laihana

Vierailija
05.01.2019 |

Nyt en puhukkaan ruuasta, vaikka tietysti siinäkin laiha säästää, vaan vaatteista.

Kun viimeksi olin laiha, viitisen vuotta sitten, näytin oikeasti hyvältä ihan millä tahansa rytkyillä. Oli ihanaa kun vaatteet ei koskaan puristaneet vaan aina laskeutui kauniisti. Ei tarvinut paljoa vaatekaupoilla pyöriä kun oli niin hyvä olla itsestä kanssa.

Nyt on viisi vuotta tuosta ja se viisi kiloa lisää. Xs vaatteet kinnaa ja näytän ne päällä lihavalta koska joka paikasta vähän pursuaa. Päätin etten kyllä lähde ostamaan uusia kuteita vaan laihdutan sinnikkäästi raskauden tuomat loput viisi kiloa ja jatkan samoilla vaatteilla!!

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
05.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikea asenne! Ja aivan totta. Mulla on koko aikuisikäni tuottanu suurta tuskaa kaikki lähdöt kun ei ole päällepantavaa vaikka kaappi täynnä. Ainoastaan 3 vuotta oli helppoa kun olin laiha. Nyt olen taas läski mutta kovaa vauhtia laihduttamassa ja suurin syy laihduttamiseen on juuri tuo helppous.

Vierailija
2/4 |
05.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehen kirjoittama provo.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
05.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehen kirjoittama provo.

Ai koska suomalaiset KAIKKI naiset on rumia ja läskejä eikä kukaan pidä itsestään huolta?

Jep..varmaan sit provo.

Ap

Vierailija
4/4 |
05.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laihuus myös kaunistaa.

Monesti mietin esimerkiksi missejä katsoen, että heidän kasvonsa eivät ole mitenkään erityisiä ja lihavina tai edes pyöreinä eivät olisi edes kauniita.

Laihuus pelastaa monesti vähemmän kauniitkin kasvot..

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kahdeksan kahdeksan