Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kertokaa nyt, mitä ihmeellistä siellä Amoksessa muka on, että sinne kannattaa pakkasessa jonottaa ???

Vierailija
05.01.2019 |

?

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
05.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hienostoperseiden juttu, mukamas jotenkin hienompaa jonottaa johonkin museoon kuin leipäjonoon.

Vierailija
2/4 |
05.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei tommoselle tylsimykselle joka nauttii pirtin pöydälle viinapullorakennelmien tekemisestä siellä olekaan mitään hohoho

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
05.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta se oli kiva kokemus, ihan erilainen kuin mikään muu museo missä olen käynyt. Ne installaatiot on niin valtavia ja kokonaisvaltaisia. Yhdistelmiä kuvaa, ääntä ja digitalisaatiota. Onneksi en tosin itse joutunut jonottamaan ollenkaan..

Vierailija
4/4 |
05.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin siellä marraskuussa, kun ei ollut jonoa. Siellä oli 4 huoneessa videoteokset tai valoteokset, en tiedä nimeä. Esim yksi huone oli viidakko, jossa kun kosketti seinää, siihen kohtaan alkoi syntyä kukkakimppu. Ja katsojan iholle syntyi myös nämä viidakon lehdet ja kukat. Näyttelystä löytyy esittely googlaamalla. Minä kyllä tykkäsin, mutta en mennyt toista kertaa. Ihmettelen hiukan, että mistä joukkopsykoosista on kysymys, kun jaksetaan jonottaa neljä tuntia. Mutta toisaalta ihailen tuota ihmisten päättäväisyyttä päästä museoon.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän neljä