Mitä tämä hymiö tarkottaa oikeasti
😊 😊😊😊😊😊😊😊😊 miten te tulkitsette tämän hymiön. Kaveri onniteli yhtä miestä ja mies vastasi tolla hymiöllä ja kaveri sanoo, että se on kiinnostunut jotenkin. Olen kai sit ymmärtänyt jotenkin väärin tän tarkoituksen.
Kommentit (6)
Jos toi tarkoittaa sitä että on kiinnostunut ni mä oon sitte ilmeisesti kiinnostunut lähes kaikista ihmisistä joiden kanssa olen puhunut 😂😂
Tuo ei tarkoita mitään. Tämä: 😉 voi jotain tarkoittaa.ei tietenkään aina todellakaan.
Käske kaverisi juosta, mies ei ole kiinnostunut vaan kirjoitustaidoton jos noin monella hymiöllä vastasi.
Minä käytän tuota kuvaamaan iloa ja tyytyväisyyttä. Vähän kuin perushymynaama, mutta vielä tyytyväisempi. Esim. "Kävin kävelyllä ja nyt syön vasta leivottua pullaa" ja siihen tuo hymiö kuvaamaan erityisen tyytyväistä olotilaa.
Vierailija kirjoitti:
Minä käytän tuota kuvaamaan iloa ja tyytyväisyyttä. Vähän kuin perushymynaama, mutta vielä tyytyväisempi. Esim. "Kävin kävelyllä ja nyt syön vasta leivottua pullaa" ja siihen tuo hymiö kuvaamaan erityisen tyytyväistä olotilaa.
Sitä minäkin. Eli olen ymmärtänyt itse täysin oikein ton ja kaveri taas on niin metsässä ku olla ja voi ja sääli ettei ymmärrä noiden merkityksiä, koska se tosiaan luulee että se äijä on nyt kiinnostunut, vaikka yritin selittää ettei se ihan taida niin olla ton hymiön perusteeella.
Ihan tavallinen ystävällinen hymynaama. :D