Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Menetitkö kavereita kun lopetit juomisen?

Vierailija
03.01.2019 |

Siinäpä se kysymys tulikin

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
03.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menetin, mutta he eivät olleet oikeita kavereita/ystäviä. Jos alkoholi on ainoa asia jonka takia "kaverisi" jaksavat katsoa sinua, he eivät ole aitoja kavereita.

Vierailija
2/17 |
03.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. Mutta alkoholin vuoksi menetin parhaan tstäväni.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
03.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Menetin, mutta he eivät olleet oikeita kavereita/ystäviä. Jos alkoholi on ainoa asia jonka takia "kaverisi" jaksavat katsoa sinua, he eivät ole aitoja kavereita.

Niinhän sitä jaksetaan toistaa, mutta mua ei jokaisen kaverin kohdalla edes kiinnosta aitous. Joskus on kiva länkyttää pinnallista paskaa. Ei ne tuu mun muuttoavuksi tai tukemaan jos sairastun. Ystävät on sitä varten.

Miten kaverit käyttäytyivät? Lakkasivat kutsumasta sua mihinkään?

Vierailija
4/17 |
03.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En menettänyt. Juuri jouluna olin kaverin luona kylässä ja hänkään ei ottanut yhtään alkoholia, koska en enää juo. Ei olisi häirinnyt yhtään vaikka olisi juonut, mutta hän halusi tehdä näin. 

Vierailija
5/17 |
03.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muita?

Vierailija
6/17 |
03.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sain uuden ystävän. Hänen nimensä on Raha. Yhtäkkiä tätä ystävää on paljon enemmän, kun entisessä elämässä.

Vierailija
7/17 |
03.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menetin miesystävän ja kaverit. Ei kyllä ole ikävä, sillä lopulta olen ajatellut, että suurimman osan alkoholista join ihan vain sietääkseni parisuhdetta ja sitä ajanviettoa alkoholisoituneessa kaveriporukassa. Tästä pari vuotta aikaa. Onneksi on ihania työkavereita ja koira.

Vierailija
8/17 |
03.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sama juttu. Ihmiset eivät halua enää meille syömään koska pöydässä on vain alkoholitonta skumppaa, olutta ja viiniä.

Vierailija
9/17 |
03.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. Tykkään tissutella nimenomaan yksin (ja siksi onneksi lopetin).

Vierailija
10/17 |
03.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Menetin miesystävän ja kaverit. Ei kyllä ole ikävä, sillä lopulta olen ajatellut, että suurimman osan alkoholista join ihan vain sietääkseni parisuhdetta ja sitä ajanviettoa alkoholisoituneessa kaveriporukassa. Tästä pari vuotta aikaa. Onneksi on ihania työkavereita ja koira.

Miten joku voi olla näin tyhmä? Sietääkseni jotain tein jotain vielä paskempaa? Etkö heti tajunnut, että sietämättömistä asioista pyritään parempaan suuntaan?

Vierailija
11/17 |
03.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niinhän sitä jaksetaan toistaa, mutta mua ei jokaisen kaverin kohdalla edes kiinnosta aitous. Joskus on kiva länkyttää pinnallista paskaa. Ei ne tuu mun muuttoavuksi tai tukemaan jos sairastun. Ystävät on sitä varten.

Miten niin ystävät? Vaikuttaa sille, että sulla on ystäviä vain käyttääksesi heitä apunasi asioissa, jotka ovat ihan sun vastuullasi hoitaa.

Vierailija
12/17 |
03.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten joku voi olla näin tyhmä? Sietääkseni jotain tein jotain vielä paskempaa? Etkö heti tajunnut, että sietämättömistä asioista pyritään parempaan suuntaan?

Kai minulla oli siinä vaiheessa elämää niin huono itsetunto, että ajattelin vain itse olevani huono ja etten ansaitsisi yhtään parempaa elämää. Olin tyhmä, mutta olen onnellinen, että jossakin vaiheessa lopetin olemasta ihan niin tyhmä.

Vierailija
13/17 |
03.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten niin ystävät? Vaikuttaa sille, että sulla on ystäviä vain käyttääksesi heitä apunasi asioissa, jotka ovat ihan sun vastuullasi hoitaa.

No duh ystävät on tukena kun on vaikeaa, bilekaverit ei. Sulla ei ole yhtään kaveria jonka kanssa on hauska vaan keventää sydäntä ja unohtaa arkimurheet, vaan vaadit heiltäkin syvällistä panostusta diippiin suhteeseenne tai muuten lähdet lätkimään? Kuulostaa tukahduttavalta.

Vierailija
14/17 |
03.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monta olen menettänyt sen takia, että ovat alkoholiin kuolleet. Alkoholihan on hyvin yleinen kuolinsyy Suomessa.

Vierailija
15/17 |
03.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menetin. Oikeastaan sosiaalielämäni meni siinä. Kaikki tuntemani ihmiset jakaantuvat tasan perheihmisiin ja bilettäjiin. Ja kaikilla bilettäjillä alkoholit liittyy kuvioihin.

Onneksi on pleikkari.

Vierailija
16/17 |
03.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika monta. Olen ollut kapakoista poissa liki kuusi vuotta ja moni baarituttu on heittänyt henkensä ja tolpillaan olevat(kaan) eivät morjesta enää...

Vierailija
17/17 |
04.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi kaksi