Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En voi arvostaa ihmisiä, jotka tekevät uudenvuoden lupauksia

Vierailija
31.12.2018 |

Sellainen on mielestäni itsensä pettämistä. Elän joka päivä omien arvojeni mukaisesti, enkä tarvitse mitään synninpäästöä/puhdistautumista kerran vuodessa.

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
31.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitali on postissa.

Vierailija
2/13 |
31.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu millä asenteella niitä tekee. Toisille uusivuosi on uhoamisen ja tyhjän puhumisen aikaa, toisille hetki asettaa realistisia tavoitteita seuraavalle 12 kuukaudelle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
31.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitali on postissa.

Eikä? Ihq! Millä osotteella?

Vierailija
4/13 |
31.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Okei :D Mun uudenvuodenlupaukset ovat olleet tällaisia: vuosien 2012 ja 2013 vaihteessa lupasin, että kirjoitan yhteen vihkoon ylös kaikki lukemani kirjat. Pari vuotta sitten tein sellaisen lupauksen, että alan langata hampaita. Molemmat ovat pitäneet. Tämä itsensä pettäminen on ihan jees! 

Vierailija
5/13 |
31.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vai niin - no, onnea sinulle! 

Vierailija
6/13 |
31.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama! Vähän kuin katolisten ripittäytyminen ja synninpäästö.

Vierailija
7/13 |
31.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sellainen on mielestäni itsensä pettämistä. Elän joka päivä omien arvojeni mukaisesti, enkä tarvitse mitään synninpäästöä/puhdistautumista kerran vuodessa.

Elän joka päivä omien arvojeni mukaisesti, en tarvitse synninpäästöä / puhdistautumista kerran vuodessa. Mietin tässä juuri, että tänä vuonna voisin tehdä uudenvuoden lupauksen. En ole vielä keksinyt, mikä se voisi olla, mutta esim. 10000 askeleen kävely joka päivä voisi olla ok tavoite, jos ei muuta tule mieleen. Harmi, jos se vie ap:n arvostuksen. Ei ku...

Vierailija
8/13 |
31.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko se jotenkin sinulta pois, jos joku tekee jotain henkilökohtaisia lupauksia? En voi ymmärtää tätä ajattelutapaa.

Vierailija
9/13 |
31.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heikot lupaa...vahvat tekee. Enough said,

Vierailija
10/13 |
31.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meinaatko, että sun arvostuksellasi tai arvostamatta jättämisellä ois jotain merkitystä ihmisten uudenvuodenlupauksiin?

Vierailija
11/13 |
31.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

eikai siinä itteeään petä jos tekee realistisia päätöksiä, uusi vuosi nyt vaan on sellainen että siinä ihminen tuppaa katsomaan mennyttä vuotta ja miettimään tulevaa, niin miksei siinä voisi samalla tehdä muutaman uuden oivalluksen ja päätöksenkin. Ei niien lupausten tarvi olla mitään "laihdutan 50kg ensi vuonna" "jätän alkoholin kokonaan ensivuonna" "lopetan kokonaan herkkujen syömisen" tms missä tietää ettei ehkä onnistu, mutt ne lupaukset voi olla myös tyyliin "koitan olla positiivisempi" tai "kokeilen asiaa x (vaikka käymistä sielä kuntosalilla, mitä sitten jos se kestää vaan tammikuun, mutta kyse olikin kokeilusta) yms. En ymmärrä miten tommonen voi olla sulta pois ja vähentää jonkun arvoa : DD 

Vierailija
12/13 |
31.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrän sun mielipiteen ja oon jokseenkin samaa mieltä, ainakin niistä jotka hehkuttaa semmosilla korkealentosilla lupauksilla. c:

Mun lupaukset on aina vähän hassuja mut sellasia pieniä "voitin itseni"-haasteita joilla suunnittelen tulevaa vuotta ja kehittämiskohteita. Tän vuoden lupaus oli että aion uskaltaa kysyä tuntemattomalta koiranulkoiluttajalta saanko silittää sen koiraa. Oon hirveen ujo ja oon aina "tuskaillut" sitä etten uskalla kysyä, vaikka tykkään pikkukoirista ja oon nähny niin monta söpöä joita oisin halunnu silittää - en uskaltanu lapsenakaan.

Tää toimii mulle, lupaukset (tai enemmänkin suunnitelmat) toteutuu joka vuosi ja pääsen pikkuhiljaa eteenpäin itseni kehittämisessä. Ja joo, oon ihan aikuinen yllättävää kyllä, oon 27v. :D

Vierailija
13/13 |
31.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sillä lailla! Joku on aina omasta mielestään parempi kuin muut.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän seitsemän