En voi tehdä valitusta häiriöstä kerrostalossa?
Muutin uuteen taloon viikko sitten, enkä tunne täältä ketään.
Olen kotona vauvan kanssa päivisin, joten en ole välttynyt huomaamasta että naapurin suuri koira haukkuu ja ulvoo päivittäin omistajan työpäivän ajan. Suuri, ilmeisesti jotain laumanvartijarotua oleva koira (näyttää ulkoisesti kaukasiankoiralta) vaikuttaa stressaantuneelta, ja viettää pitkiä aikoja yksin.
Olen törmännyt omistajaan pari kertaa pihassa, ja tyyppi vaikuttaa pelottavalta, minkä vuoksi en ole uskaltanut mainita asiasta suoraan. Mies rähjää ja kiroilee koiralle, tempoo tätä hihnassa sekä paiskoo ovia aggressiivisesti.
Soitin isännöitsijälle ilmoittaakseni häiriöstä, mutta selvisi että ilmoituksen tekoon vaaditaan todistus lisäkseni toiselta talon asukkaalta.
En tiedä kuinka tiivis asuinyhteisö tässä talossa on, enkä haluaisi joutua silmätikuksi ja saada heti valittajan mainetta. En kuitenkaan uskalla mennä miehen puheille.
En ole ennen asunut vuokralla, ja käytäntö vaikuttaa minusta kummalliselta, ilmeisesti minun täytyy siis vain tyytyä häiriöön? Kellään kokemuksia vastaavasta?
Kommentit (2)
Vierailija kirjoitti:
Nauhoita koiran ulvontaa.
Tämä hyvä idea, teen sen. Mutta kenellä kuunnellutan nauhan jotta siitä olisi hyötyä?
Nauhoita koiran ulvontaa.