Opettelin tekeen villasukkia
Oon 45. Aina se innostus on lopahtanut kantapäähän, mut nyt niitä on jo 7 paria.
Musta on tullu "mummo."
Kommentit (8)
Vierailija kirjoitti:
Tolla periaatteella mä olen ollut "mummo" jo kymmenvuotiaasta :)
Eikös se oo mummojen hommaa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No minä olen sitten mummo jo 30 -vuotiaana. Mummouduin 28 -vuotiaana, kun päätin oppia neulomaan villasukat. Löytyi todella helppo ohje kantapäähän, joten en enää jää siihen jumiin.
Rentouttava harrastus, jossa pääsee näkemään kädenjälkensä. Etenkin lapselle mukava neuloa sukkia, kun pienet sukat valmistuvat nopeammin kuin aikuisten.
On tosin sääli, että kädentaidot ovat nykyään "mummoilua". Pitäisi vissiin vaan roikkua somessa ja kuvata instat täyteen puolinakukuvia, jottei vaan ole "mummoilija" -.-
Mä olen 53v. tilasin puikkoja ja lankakeriä. Alpakka ja paksua villaa.
Teen 2 kaulahuivia. Toinen tulee työtäkin kanssa.
Haluaisin myös oppia tekemään ne villasukat.
Viimeksi kutonut koulussa niin en ymmärrä niitä ohjeita.
Olen myös aloittanut leipomisen. Teen ihan kaikkea, Nyt ymmärrän että ihmisen pitää tehdä asioita ja oppia aina uutta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No minä olen sitten mummo jo 30 -vuotiaana. Mummouduin 28 -vuotiaana, kun päätin oppia neulomaan villasukat. Löytyi todella helppo ohje kantapäähän, joten en enää jää siihen jumiin.
Rentouttava harrastus, jossa pääsee näkemään kädenjälkensä. Etenkin lapselle mukava neuloa sukkia, kun pienet sukat valmistuvat nopeammin kuin aikuisten.
On tosin sääli, että kädentaidot ovat nykyään "mummoilua". Pitäisi vissiin vaan roikkua somessa ja kuvata instat täyteen puolinakukuvia, jottei vaan ole "mummoilija" -.-
Muuten kiva viesti, mutta sitten piti haukkua muita lopussa, miksi?
Vierailija kirjoitti:
Oon 45. Aina se innostus on lopahtanut kantapäähän, mut nyt niitä on jo 7 paria.
Musta on tullu "mummo."
Mummoilu on ihanaa. Sitä paitsi kun saat tehtyä ison kasan sukkia, voit lahjoittaa niitä eteenpäin, facebookissa on paljon keräyksiä mihin voit osallistua.
Mummo ja mummoiluhan ovat positiivisia termejä, miksi jotkut niistä ottavat nokkiinsa? Tällä hetkellä on jopa trendikästä "mummoilla".