Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Aivan hul - lu uni

M40v
31.12.2018 |

Olen mies joka ei näe unia oikeastaan ollenkaan tai ainakaan muista niitä aamulla ja viime yönä näin aivan hul - lun unen?

Olin yöllä ajamassa motaria kotiin pojan 5v kanssa joka nukkui autossa, motarilla ei palanut valot oli täysin pimeää paitsi oman auton valot.
Tiellä oli kangaskäärö minkä sain väistettyä, pysähdyin, peruutin katsomaan mikä se oli?
Käärössä oli vauva mikä huusi kurkkusuorana, otin käärön syliin autoon ja soitin 112.
Vauvan päättelin olevan kunnossa kun jaksoi huutaa kokoajan, ambulanssi tuli johon ottivat vauvan, paketin avaus paljasti terveen tyttölapsen, ambulanssissa mikrossa lämmitettiin sille nannia mitä söi hyvin.
Sitten tuli po - liisi ja palokunta, po - liisit alkoivat kuulustelemaan kuin jotain ri - kollista vaikka luulin yhteystietojen annon riittävän, sanoin että poika nukkuu autossa nyt pitää lähteä.
Koko aikan motaria ei mennyt yhtään autoa eikä katuvalot syttyneet.
Sitten siirryttiin kesään oli todella kuuma aurinkoinen päivä, puhelin soi ja kysyttiin haluanko tuon löytölapsen? Sanoin kyllä.
Paikallinen tuttu perhe - työntekijä toi tytön joka oli jo noin 5-6v ,jätti vaan ovelle ja lähti sanomatta mitään.
Uni loppui siihen että tytölle annettiin nimi satu johanna s.............. ja istuttiin tuossa meidän ruokapöydässä, tyttö päädyssä minä oikealla puolella ja poika vastapäätä minua.
Hi - ton hul - lua ja melkein pelottavaa.

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
31.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomatkaa palstalla kielletyt sanat 🙌

Vierailija
2/14 |
31.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Outo uni. Onko sinulla oikeasti lapsia?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
31.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä tiesin sen vatsallani jo ennakkoon!

Vierailija
4/14 |
31.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sairasta tämä sensuuri. Täytyy sanoa saatana.

Vierailija
5/14 |
31.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Unet ovat kai ylipäätään aika outoja, tai minä en ainakaan ole koskaan nähnyt kovin "arkipäiväisiä" tai loogisia unia. Olisihan se nyt tylsääkin katsella jotain päivän tarkkaa ja loogista toisintoa unissaan. Vauhtia niissä pitää olla, outoja käänteitä ja huimia juttuja :D 

Vierailija
6/14 |
31.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä tiesin sen vatsallani jo ennakkoon!

Hul-lua, että luulet päivästä toiseen olevasi hauska, jonne/setäjonne.

Vierailija
7/14 |
31.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Outo uni. Onko sinulla oikeasti lapsia?

On tuo 5v poika, tapahtumapaikka on tuossa meidän lähellä ym.

Vierailija
8/14 |
31.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up.

Vierailija
9/14 |
31.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tuon unen tarvitse mitään tarkoittaa, mutta voi olla että jonkinlainen tilaisuus isonpuoleiseen elämänmuutokseen voi olla tulossa.

Koska sinulta kysyttiin haluaisitko sen tytön, muutos on vapaaehtoinen. Kyse on asiasta jonka kanssa olet aiemminkin ollut tekemisissä, mutta joka pian tulee ajankohtaiseksi. Ehkä ensi kesänä.

Vierailija
10/14 |
31.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun uniini verrattuna tuo oli harvinaisen normaali, selkeä ja johdonmukainen uni. Mutta tietenkin jos et normaalisti näe unia tai muista niitä, tuollainen voi tuntua oudolta.

Vierailija
11/14 |
31.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hullu

poliisi

Vierailija
12/14 |
31.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

hitto

hiton

hullua

Jäävätkös nämÄ sensuurin kynsiin...

Vierailija
13/14 |
31.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minun uniini verrattuna tuo oli harvinaisen normaali, selkeä ja johdonmukainen uni. Mutta tietenkin jos et normaalisti näe unia tai muista niitä, tuollainen voi tuntua oudolta.

Samat sanat! Minä jos näkisin (ja muistaisin) tuommoisen unen, olisin aamulla aika ihmeissäni, että miten mä NOIN tasapaksun unen näin...

Vierailija
14/14 |
31.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkälaisia unia sitten pitäisi nähdä?

Mun mielestä oli aika pelottava tunne kun istuttiin lopussa ruokapöydän ääressä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi kuusi