Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oletko tapaillut avoimessa suhteessa olevaa henkilöä? Kokemuksia kiitos.

Miten tähän päädyttiin
30.12.2018 |

Haluaisin kuulla kokemuksia ihmisiltä, ketkä ovat tapailleet varattua, mutta avoimessa suhteessa olevaa miestä/naista. Haluaisin kuulla kokemuksianne, sillä en uskonut koskaan löytäväni itseäni vastaavasta tilanteesta, mutta niin vain löysin.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
30.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitään vakavampaa et tule luultavasti koskaan saamaan hänen kanssaan, onko se sen arvoista?

Vierailija
2/5 |
30.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tapaillut ja se tunne on sanoin kuivailematonta. Kokeile ihastu ja ylläty. Tuskin mitään häviätkään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
30.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi en ole. 

Vierailija
4/5 |
30.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen rakkaussuhteessa mieheen, jonka kanssa meillä on tavallaan avoinsuhde. Mies tapailee muitakin, mutta minulla on hänen lisäkseen vain yksi kumppani, minä olen siis polyamorinen. Olemme olleet yhdessä 8 vuotta, joten melko arkistunutta tämä meille järjestely meille on.

Todella vaikea kuvailla kokemuksia itselleen jostain hyvin luonnolliseksi tavaksi elää muodostuneesta asiasta, mutta ymmärrän, että monia tämä saattaa ihmetyttää.

Mitenkä itse olet päätynyt omaan tilanteeseesi? Se on ilmeisesti sinulle aika uusi ja ihmeellinen? Entä haluatko kysyä jotain?

Vierailija
5/5 |
30.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen, tietämättäni. Ei oikein tyylipuhdas tapaus, kun mies antoi ymmärtää olevansa vapaa. Taustalta löytyikin sitten nöyrä eskariope, joka hyväksyy kaiken, mitä mies tekee.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi seitsemän viisi