Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Polttamatta 2 viikkoa, pahin taitaa olla ohi.

Vierailija
30.12.2018 |

Tilanteissa joissa ennen olen polttanut, ei enää tule tunnetta että nyt vedän tupakan.

Kommentit (20)

Vierailija
1/20 |
30.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitenkäs seksin jälkeen?

Vierailija
2/20 |
30.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet vasta alussa. Pahin on vielä edessä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/20 |
30.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä hyvä hyvä sinä! 

Vierailija
4/20 |
30.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse oon ollut polttamatta jo monta vuotta , vaan vieläkin tulee tilanteita että tekee mieli polttaa esim. kun kovasti suututtaa tai ahdistaa joku asia.

Vierailija
5/20 |
30.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

3 kuukauden ja puolen vuoden kohdalla kannattaa olla varuillaan. Silloin sortuu helposti.

Vierailija
6/20 |
30.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsellä sortui vuoden jälkeen, pitäisi taas alottaa lakko. Koko tuon vuoden oli kyllä tilanteita että teki mieli mutta, aina ne voitettiin, puol vuotta söin normaalia purkkaa, se auttoi että sai jotain imeskellä

Vierailija
7/20 |
30.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hienoa! Minä tein tupakkalakon 14-vuotiaana syyskuussa 1980. Olin siihen mennessä polttanut peräti 3 tupakkaa. Luullakseni pahin vaihe on jo ohi.

Vierailija
8/20 |
30.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

2-3 viikkoa on pahimmat. On hyvä muistaa, että jokainen seuraava päivä ja viikko on helpompi. Noin 3kk ja sitten Se oli ohi. Siis tupakointi ei ollut enää ollenkaan mielessä, ja jos joskus mieleen tuli niin vain siten, että tuohon en nyt kyllä koske.

Vierailija
9/20 |
30.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen ollut 3 vuotta polttamatta ja nyt kun olen raskaana tekee koko ajan mieli tupakkaa, siis ihan joka päivä, vaikka ennen meni kuukausia ilman että edes ajattelin asiaa ja koko haju oikeastaan jo etoi.

Vierailija
10/20 |
30.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä käytät apuna? Nikotiinipurukumia vai jotakin muuta?

Vierailija
11/20 |
30.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tuu onnistuu!

Vierailija
12/20 |
30.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedätkö mikä on vaikein hetki? Se hetki, kun monen tupakattoman viikon jälkeen tulee tilanne, jossa ajattelet, että yhdet savut vois vetäistä. Kerronpa totuuden. Jos vetäiset, aloitat alusta. Itse jäin tähän nalkkiin useita kertoja, kunnes tajusin, ettei koskaan enää ainoatakaan henkosta. Tiistaina tulee tasan kolme vuotta savuttomuutta. Tsemppiä!

Vierailija
13/20 |
30.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Herskaa

Vierailija
14/20 |
30.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla meni helposti ekat pari kuukautta, mut sit vast alkoki koettelemukset.

Vierailija
15/20 |
30.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin älä polta,enhän minäkään koskaan polta 🤣🤣🤣🤣

Vierailija
16/20 |
30.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kannattaa lopettaa puhtaasti vaikka se alku on vittumainen. Olen ite käyttänyt purkkaa ja sähköröökiä, mutta niillä se ei lopu, 3 viimesintä yritystä tyhjästä joilla kaikilla oltu yli vuosi ilman

Vierailija
17/20 |
30.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tiedätkö mikä on vaikein hetki? Se hetki, kun monen tupakattoman viikon jälkeen tulee tilanne, jossa ajattelet, että yhdet savut vois vetäistä. Kerronpa totuuden. Jos vetäiset, aloitat alusta. Itse jäin tähän nalkkiin useita kertoja, kunnes tajusin, ettei koskaan enää ainoatakaan henkosta. Tiistaina tulee tasan kolme vuotta savuttomuutta. Tsemppiä!

Juuri näin. Aivot alkaa pehmenemään ja saa sut ajattelemaan että ei ne yhdet savut tai tupakka mitään haittaa ja että sota on jo voitettu. Sen kunniaksi yx tupakki sillointällöin on jees jne. Älä mene tuohon. Tää on se katalin juttu. Tsemppejä täältäkin

Vierailija
18/20 |
30.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kannattaa lopettaa puhtaasti vaikka se alku on vittumainen. Olen ite käyttänyt purkkaa ja sähköröökiä, mutta niillä se ei lopu, 3 viimesintä yritystä tyhjästä joilla kaikilla oltu yli vuosi ilman

Onko sahkörööki siis huonompaa kuin oikea tupakka? Uteliaana kysyn, kun aikannan kyllä yritin purkalla. Siitä ei ollut mitään apua. Sitten lopulta lopetin niin kuin jossain sanotaan Cold turkey, siis puhtaasti. Alku on kamala mutta sitten helpottaa.

Mutta onko sähkorööki siis vain purkkaan verrattava tyhjänpäiväisyys?

Vierailija
19/20 |
30.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on yleensä siten että työttömänä onnistun aina lopettamaan ja pisin aika on neljä vuotta työttömänä. Sitten kun töitä tulee niin aina retkahdan, koska työilmapiiri ja työstä tuleva stressi on liian suuri. Aina retkahdan.

Eli jos minua pitäisi savuttomuuteen tukea niin joku perustulo ja sen verran töitä siihen päälle että ei tarvitsisi aina ostaa sitä askia.

Vierailija
20/20 |
30.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä 2kk ilman tupakkaa.

Kuusi vuotta polttanut vajaan askin päivässä. Raskaustesti näytti positiivista, siinä oli itselle selvä että nyt loppui. Ja lopetinkin seinään, ilman mitään nikotiinilaastareita tai -purkkaa.

Tarpeeksi hyvän syyn kun löytää olla polttamatta, ei se niin vaikeaa ole.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän kaksi