Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko tämä pätevä syy avioeroon?

Vierailija
30.12.2018 |

Mies ilmoitti eilen,että haluaa avioeron,syynä:"Luulen että mun on parempi olla yksin".Mielenkiintoiseksi tän tekee se,että vielä viikko sitten yritettiin lasta ja nyt on mahdollista että olen raskaana.Nyt kun tilanne on tämä niin todella toivon etten ole.Ai niin,ja kun joku tätä miettii kuitenkin niin oma osuuteni tässä sopassa on se etten halunnut lähteä viemään autoa katsastettavaksi lauantaina vaan ehdotin että vien sen ensi viikolla. Tuloksena:avioero.Nyt kun kirjoitan tätä niin huomaan itsekin kuinka hullulta tämä kuulostaa mutta on kyllä totta.Miten te toimisitte tässä tilanteessa?Mä oon ihan shokissa.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
30.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Avioliittoon tarvitaan kaksi vapaaehtoista. Kumpi tahansa tai molemmat voivat hakea halutessaan eroa milloin tahansa. Eroon ei tarvita syytä.

Vierailija
2/4 |
30.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä mitä miehen päässä liikkuu, ehkäpä paniikissa kun raskaus voi olla mahdollinen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
30.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkäpä se auton katsastus ei nyt ollut kuitenkaan syynä avioeroon, jos oikein mietit asiaa.

Vierailija
4/4 |
30.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivon että tämä on provo. Jos ei ole niin... Ketään ei voi pakottaa olemaan naimisissa, mutta puolisosi vaikuttaa olevan jokseenkin hukassa sen suhteen, kumpaa haluaa, erota vai avioliittoa isänä. Antakaa tunteiden rauhoittua ja puhukaa rauhassa kummankin toiveista. Jos suhde ei ole vakaalla pohjalla, lasta ei pidä tehdä "paikkaamaan" sitä. Usko pois, moni on yrittänyt ja epäonnistunut. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan neljä yhdeksän