Onkohan tämä tosirakkautta kuitenkin?
Siis tyttöystäväni on 45 ja minä 70. Hän on työtön ja minä melko hyvätuloinen. Olen vasta viimeaikoina käynyt miettimään, että olisikohan tuo ihanuus kanssani jos olisin itse vaikka työtön tai matalatuloinen? Aluksi hieman ihmettelin, kun tyttöystäväni jätti aika yhtäkkiä miehensä ja lapsensa isän ja hyppäsi kelkkaani, mutta en ole nänyt hänessä mitään muuta, kun vilpitöntä mukavuutta, ystävällisyyttä ja ihanuutta. Tosin sain monen mutkan kautta selville myös, että hänelle tulee joka kuukausi muutaman kuukauden rahalähetys ihmisiltä, jotka eivät ole hänen sukulaisiaan. Kun kysyin asiaa hän ei halunnut ensin vastata, mutta vihdoin kertoi että ovat vain hyviä ihmisiä (hekin varsin iäkkäitä), jotka haluavat auttaa häntä.
Onkohan kyseessä rakastunut nainen vain onnenonkija kysyy: mukava nallekarhu 70v?
Kommentit (8)
Sinähän sen parhaiten osaat arvioida, miltä tilanne vaikuttaa.
On mahdollista rakastua huomattavasti vanhempaan. Itse kerran 30 vuotta vanhempaan, tosin yksipuolisesti...
Anteeksi nyt mut ei yksikään 45-v nainen huolisi 70 v papparaista kumppanikseen. Suhteenne perustuu huoltosuhteeseen: nainen on työtön (eikä varmaan aikomustakaan mennä töihin), sinä varakas. Ja sä uskot sen kaikki lurittelut.? Tottakai lurittelee että saa loisia siivelläsi.
Noi rahalähetykset on saanut huijattuaan muitakin papparaisia katteettomilla lupauksillaan. Tiedä vaikka lähettelee alastonkuvia/tuhmia tekstejä, vastikkeeksi. Hankkiudu naisesta hetimiten eroon. Josset sitä halua tehdä,älä ainakaan elätä häntä etkä maksele hänen kulujaan.
Nainen on huijari.
Lasket lastin suuhun ja pyydät nielemään. Jos tekee sen, se vasta on tosirakkautta.
Vierailija kirjoitti:
Lasket lastin suuhun ja pyydät nielemään. Jos tekee sen, se vasta on tosirakkautta.
Tämä.
Vierailija kirjoitti:
Tämä on totta, naiset kyllä pitävät tästä. Protskua. Nam
Rahalähetykset "tukijoilta" on outoja. En tunne ketään jolla olisi tuollaisia tukijoita. Kukaan ei ilmaiseksi lähetä rahaa, vain vanhemmat ja lähisukulaiset. Muut odottavat vastineita.
Mitä väliä, jos teillä on mukavaa yhdessä ja kumpikin maksaa itse kaikki omat kulunsa. Voit vielä lisäksi sopivalla hetkellä ottaa puheenaiheeksi avioliiton noin yleisesti ja tehdä siinä yhteydessä selväksi, että itse et voisi kuvitellakaan solmivasi avioliittoa ilman avioehtoa, ja että avoliitossakin sinun mielestäsi kulut jaetaan puoliksi.