Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tinder-neuvoja kaivataan

Vierailija
30.12.2018 |

Liityin tinderiin. Olen yli 30v mies. Ne matchit mitä olen saanut on tullut ihan toivotunlaisilta naisilta, aikalailla kaikki samanikäisiäkin kuin minä. Ikähaarukka oli viimeksi 24-40. Valtava massa käyttäjistä on kakskymppisiä ulkoisesti täydellisiä instaa käyttäviä neitoja. Joo mä painan niille vihreetä ja niin painaa aika moni muukin. Ja siihen ne päivän tykkäykset menikin.
Tulenko mä lähiviikkoina joka tapauksessa käymään siellä kaikki naamat läpi. Että onko tuolla nyt väliä. Vai kannattaako suoraan rajata ikähakua pienemmäksi. En tosissaan tiedä mikä on viisainta.

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
30.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Dickpicejä vaan kehiin.

Vierailija
2/11 |
30.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin kannattaa varmaan laittaa ikähaarukaksi se Minkä ikäisiä haluat ja tietysti painat sydäntä niille kenestä tykkää, se jää nähtäväksi kuka sitten sinusta tykkää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
30.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä pienennä ikähaarukkaa, ellei sinua oikeasti ikähaarukka häiritse. Olen nykyään varattu mies, löysin tinderistä itselleni avovaimon ja olen varmaan keskimääräistä halutumpi tapaus naisten silmissä. Asun pk-seudulla. Tästä huolimatta, edessäsi on sellainen suo kaiken maailman tallaajaa että naiset loppuvat kesken jos rajaat liikaa. Varaudu myös lukuisiin pettymyksiin.

Vierailija
4/11 |
30.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin kannattaa varmaan laittaa ikähaarukaksi se Minkä ikäisiä haluat ja tietysti painat sydäntä niille kenestä tykkää, se jää nähtäväksi kuka sitten sinusta tykkää.

Eikö kuitenkin ole vain lyhyen ajan kysymys että koko eteläsuomi on käyty läpi. Ja kaiken ikäiset. Onko siitä haittaakaan tykkäillä näistä nuorista neidoista. Tuntuu vaan turhalta kun eivät täysin omaa kohderyhmää taida olla. Ap

Vierailija
5/11 |
30.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei siellä niin hirveästi naamoja ole, että viikkokausia käyt läpi uusia naamoja. 

Osa on, muuten, niitä nigerialaisia tai aasialaisia feikkejä. Ne huomaa yleensä siitä, että kehuvat sinua ja jauhavat samaa asiaa yhä uudelleen. 

Vierailija
6/11 |
30.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikö kuitenkin ole vain lyhyen ajan kysymys että koko eteläsuomi on käyty läpi. Ja kaiken ikäiset. Onko siitä haittaakaan tykkäillä näistä nuorista neidoista. Tuntuu vaan turhalta kun eivät täysin omaa kohderyhmää taida olla. Ap

Nimenomaan on lyhyen ajan kysymys. Sinuna pitäisin aika laajan skaalan. Ei pelkkä tykkääminen ja kuvien katselu sinua mihinkään sido. Tutustu tarjontaan ja toivo, että se yksi sopiva löytyisi. 

Vierailija
7/11 |
30.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Älä pienennä ikähaarukkaa, ellei sinua oikeasti ikähaarukka häiritse. Olen nykyään varattu mies, löysin tinderistä itselleni avovaimon ja olen varmaan keskimääräistä halutumpi tapaus naisten silmissä. Asun pk-seudulla. Tästä huolimatta, edessäsi on sellainen suo kaiken maailman tallaajaa että naiset loppuvat kesken jos rajaat liikaa. Varaudu myös lukuisiin pettymyksiin.

Tätä just ei toivo että naiset loppuu keskenkään. Hyvännäköisiähän siellä on suurin osa mutta oman tyylisiä hyvin harva. Tosi yllättynyt olen kuinka monelle on vaan viisainta laittaa ruksi.

Onko muuten niin että yhtä vahinkoheilautusta vasemmalle ei saa ikinä korjattua? Jos nollaa tilin niin voiko tulla mulle vielä ehdotuksena? Oli yks niitä harvoja oikeasti mulle sopivia. Ap

Vierailija
8/11 |
30.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Et sä niistä kuvista tiedä sopiiko joku sulle vai ei...

Vierailija
9/11 |
30.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

hoh hoijaa... näitä beta miehiä ja heidän juttujaan.

Vierailija
10/11 |
30.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sen takia varmaan noi kaikki nuoret on varuiksi käytävä tykkäämässä.

Onko se 60 tykkäystä per pvä? Siinä ei kauaa mene kun on kaikki käyty läpi. Mutta koko ajanhan liittyy uusia, ihmiset eroaa joka päivä. Ap

Vierailija
11/11 |
30.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sen takia varmaan noi kaikki nuoret on varuiksi käytävä tykkäämässä.

Onko se 60 tykkäystä per pvä? Siinä ei kauaa mene kun on kaikki käyty läpi. Mutta koko ajanhan liittyy uusia, ihmiset eroaa joka päivä. Ap

Ei se määrä, vaan se laatu.

Tykkää vain niistä joiden kanssa haluaisit treffeille ja aloita treffailu heti kun mätsejä tulee. Kävelyllä käynti on hyvä ensitreffi nykyään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi yksi