Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Trendikäs lentää ensi vuonna Albaniaan, trendikkäin ei mihinkään – asiantuntija listasi matkailun kehityssuunnat

Vierailija
30.12.2018 |

Olen trendsetter - yes!

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
30.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerrankin köyhät rulettaa. En tee mitään muuta ihmisten mielestä oikein, mutta pelastan maailman :)

Tulkaa perässä!

Vierailija
2/8 |
30.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ärsyttää, kun vihdoin mulla olis rahaa lentää. Vuosikaudet olen ollut ihmisten säälimä kun en ole päässyt mihinkään, nyt kun pääsis niin tuomitaan luonnon tuhoamisesta. Vaikka edellisestä lentoreissusta on 6 vuotta ja sitä edellisestä 13.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
30.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanko itse on ap tämä ”asiantuntija” LOL 😂

Vierailija
4/8 |
30.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihanko itse on ap tämä ”asiantuntija” LOL 😂

LÄHDE: HS uutiset 30.12.2018

Vierailija
5/8 |
30.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työttömät tekee tärkeimmän työn:

Pelastavat maailman.

Vierailija
6/8 |
30.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ärsyttää, kun vihdoin mulla olis rahaa lentää. Vuosikaudet olen ollut ihmisten säälimä kun en ole päässyt mihinkään, nyt kun pääsis niin tuomitaan luonnon tuhoamisesta. Vaikka edellisestä lentoreissusta on 6 vuotta ja sitä edellisestä 13.

Miksi välität muiden mielipiteistä? Lennä sydämesi kyllyydestä, jos siltä tuntuu.

Vierailija
7/8 |
30.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No naapurin lukuisa albaniaväestö lentää meitäkin enemmän lomilleen maasta mistä pakenivat.

Vierailija
8/8 |
30.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älkää uskoko vihervassaria ;)

Kaukomatkailu on uusi trendi 2019!