Trendikäs lentää ensi vuonna Albaniaan, trendikkäin ei mihinkään – asiantuntija listasi matkailun kehityssuunnat
Olen trendsetter - yes!
Kommentit (8)
Ärsyttää, kun vihdoin mulla olis rahaa lentää. Vuosikaudet olen ollut ihmisten säälimä kun en ole päässyt mihinkään, nyt kun pääsis niin tuomitaan luonnon tuhoamisesta. Vaikka edellisestä lentoreissusta on 6 vuotta ja sitä edellisestä 13.
Vierailija kirjoitti:
Ihanko itse on ap tämä ”asiantuntija” LOL 😂
LÄHDE: HS uutiset 30.12.2018
Vierailija kirjoitti:
Ärsyttää, kun vihdoin mulla olis rahaa lentää. Vuosikaudet olen ollut ihmisten säälimä kun en ole päässyt mihinkään, nyt kun pääsis niin tuomitaan luonnon tuhoamisesta. Vaikka edellisestä lentoreissusta on 6 vuotta ja sitä edellisestä 13.
Miksi välität muiden mielipiteistä? Lennä sydämesi kyllyydestä, jos siltä tuntuu.
Vierailija kirjoitti:
No naapurin lukuisa albaniaväestö lentää meitäkin enemmän lomilleen maasta mistä pakenivat.
Kerrankin köyhät rulettaa. En tee mitään muuta ihmisten mielestä oikein, mutta pelastan maailman :)
Tulkaa perässä!