Moldovan-avun talvikeräys tammikuussa
Kommentit (9)
Ja jumalan sanaa viedään samalla vai?
Vierailija kirjoitti:
Erikoinen keräyskohde. Itse oon osallistunut siihen äitiyspakkauksia baltiaan keräykseen.
ei se ole yhtään erikoinen kun kyseessä on patmos
Vierailija kirjoitti:
Erikoinen keräyskohde. Itse oon osallistunut siihen äitiyspakkauksia baltiaan keräykseen.
Mikä taho sellaisen keräyksen järjesti/järjestää?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ei se ole yhtään erikoinen kun kyseessä on patmos
Ok. En oo ikinä kuullutkaan patmoksesta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä taho sellaisen keräyksen järjesti/järjestää?
En tiedä tarkemmin. Oli kätevä tapa päästä vauvojen toppahaalareista ja makuupusseista eroon. Heillä on oma Fb-ryhmä ja kassit haettiin kotoa. Keräys näyttää olevan ihan jatkuva.
Vielä ehtii lähiseudulta tuoda tavaraa, toisen ylimäärä on toisen aarre. Muussa tapauksessa voi tukea projektia taloudellisesti.
Hah, tulee mieleen kun Suomessa vieraileva brittisotalaiva järjesti lelukeräyksen baltialaiseen lastensairaalaan. Pyörittelivät silmiään epäuskoisina, kun suomalaiset kantoivat sinne lastensa vanhoja, likaisia ja rikkinäisiä leluja. Eivät kai uskoneet balttilastenkaan pitävän niitä erityisinä aarteina.
Keräys on päättynyt (kiitoksia kaikille, joilla oli mahdollisuus osallistua), ja nyt on edessä vielä kuljetus paikan päälle. Pieniä puroja kaivataan.
https://www.patmos.fi/arkisto/1716/autatko_etta_tama_nakyma_toteutuu