Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko kehopositiivisiä aalloilla?

Vierailija
30.12.2018 |

Kuinka kehopositiivinen olet? Paino?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
30.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon ylpee mun jenkkakahvoista.

Vierailija
2/7 |
30.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle on ihan yks lysti onko joku lihava tai laiha. En ajattele ihmisen ulkonäköä mitenkään. Minua kiinnostaa millainen ihminen on luonteeltaan.  Mutta tuli vaan mieleen kun alkoi tämä kehopositiivisuus juttu. Facebookissa eräs kaveri tuli ns rohkeasti esiin ja ei välitä miltä näytttää. Eli hyvä itsentuntoinen nykyään. Se sai sitten erittäin paljon tsemppi ja rohkasuviestejä. Ja nämä, jotka kirjotteli et jeee hyvä hyvä oot rohkee oon ylpee jne.... Nämä samat ihmiset sitten puhuu paskaa kahviloissa, että mikä vtun kehopositiivisuus. Laihduttais läski. Miksi läskistä tehdään positiviinen asia jne.

Kerroin sitten miehelle kuinka törkeetä voi olla, että eka facessa kehutaan ja tsempataan ja sitten kahvilassa kun henkilö ei paikalla, niin haukutaan pystyyn ja siis haukutaan kaikki lihavat. Mieheni sanoi, että nykyään kaikessa mikä on negatiivista, niin pitää olla julkisesti samaa mieltä sen ns heikon puolella, vaikka oma ajatusmaailma olisi täysin eri. Mutta onpahan ainakin sanonut sen kaikkien nähtäväksi, että minä tuen kyllä. Mies kertoi, että hänen työpaikalla on ihminen, joka hokee ilmasto sitä ja tätä ja muovijäte sitä ja tätä. Se päivittää facebookkiansa ja linkittää noita juttuja, mutta silti se heittää roskat maahan jos ei ole roskista lähellä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
30.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kehopositiivinen. Painan 51 kg. 

Vierailija
4/7 |
30.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pituus 164, paino 75. Narubikineissä rannalle, sanovat muut mitä lystäävät.

Vierailija
5/7 |
30.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen normaalipainoinen. Päätin hyväksyä että minulla ei ole tissejä. Käyn nyt bikineissä uimassa jne. vaikka olen ihan muodoton ja ihmiset tuijottaa.

Vierailija
6/7 |
30.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen osittain kehopositiivinen. Liika yli- ja alipaino on terveysriski, ja siitä on pyrittävä pois. Hyväksyn kumminkin kaikki poikkeamat, kuten puuttuvat raajat, arvet, huonon ryhdin, jne, kaikki sellaiset, joille tuo liike oikeasti pitäisi suunnata.

Vierailija
7/7 |
30.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän yksi