Kuinka usein näette suhteen alussa?
Kun aloitatte uuden ihmisen tapailun, kuinka usein keskimäärin tapaatte viikossa? Ja kuinka usein viestittelette?
Kommentit (31)
1/1
klo 12:14 | 29.12.2018
Viikossa? Meillä on sellainen tilanne ettei nähdä joka kuukausikaan. Viestejä kulkee päivittäin mutta ei tästä ole tarkoitus tehdä julkista vielä pitkään aikaan.
Ei tuo ole suhde 😀
Vierailija kirjoitti:
1/1
klo 12:14 | 29.12.2018
Viikossa? Meillä on sellainen tilanne ettei nähdä joka kuukausikaan. Viestejä kulkee päivittäin mutta ei tästä ole tarkoitus tehdä julkista vielä pitkään aikaan.Ei tuo ole suhde 😀
Jaa mitenköhän sinä päätät muiden ihmisten elämästä?
Tavattiin ja oltiin yhdessä siitä lähtien ihan koko ajan. Nyt on menossa 22. vuosi suunnilleen samalla kaavalla.
Kaveri lähti saman tien inttiin, että sitä rataa.
Noin kerran viikossa, mut riippuu tyypistä.
Viikossa? Meillä on sellainen tilanne ettei nähdä joka kuukausikaan. Viestejä kulkee päivittäin mutta ei tästä ole tarkoitus tehdä julkista vielä pitkään aikaan.
Muakin kiinnostaisi kuulla minkälainen suhde tämä on? Chattisuhde?😂
Vierailija kirjoitti:
Etkö ole koskaan ennen kuullut etäsuhteesta?
Vierailija kirjoitti:
Väitän tuntevani ihmisen paremmin sillä että keskustelemme pitkästi päivittäin kuin sillä että keskustelisimme vähemmän mutta tapailisimme usein.
Taitaa olla salasuhde? Kumpi teistä on naimisissa?
Vierailija kirjoitti:
Muakin kiinnostaisi kuulla minkälainen suhde tämä on? Chattisuhde?😂Taitaa olla salasuhde? Kumpi teistä on naimisissa?
Ei olla kumpikaan muissa suhteissa.
Me nähtiin pari kertaa viikossa aluksi. Joka päivä viestiteltiin. Aika nopeasti ruvettiin viettämään kaikki viikonloput yhdessä, vaikka aina etukäteen "sovittiin". Noin parin kuukauden kohdalla taisin sanoa, että tarviiko enää erikseen sopia, että voidaan kaiketi tehdä niin päin, että jos ei jostain syystä olla viikonloppua yhdessä, niin sovitaan sitten siitä.
Mun suhteissa on nähty 3-5 kertaa viikossa ja meseviestejä vähintään tunnin välein.
Etäsuhteita en ole kokeillut.
N40
Perjantaina tavattiin ekan kerran. Sitten lauantaista sunnuntaihin. Sitten kahden päivän tuumaustauko ja sen jälkeen joka päivä. Hyvin mennyt kolme vuotta.
Vierailija kirjoitti:
Kun aloitatte uuden ihmisen tapailun, kuinka usein keskimäärin tapaatte viikossa? Ja kuinka usein viestittelette?
Lähes alusta saakka tuli tavaksi viettää viikonloput yhdessä. Sitten pidennettiin viikonloppuja niin, että menin puolisoni luo jo torstai-iltana tai hän tuli minun luokseni ja vietti perjantain minun asuinpaikkakunnallani, tai tehtiin sama maanantaina. Lomat ja juhlapyhät vietettiin myös enimmäkseen yhdessä. Niinä päivinä, kun ei tavattu, soitettiin toisillemme.
Vähän on vaikeaa, kun toisen työvuoro päättyy aina aamulla klo 7 ja oma työvuoroni taas alkaa silloin :D
Vierailija kirjoitti:
Mun suhteissa on nähty 3-5 kertaa viikossa ja meseviestejä vähintään tunnin välein.
N40
Tunnin välein myös töissä ja harrastuksissa??? Okei, tuohon ei ihan kaikki naiset arjessaan pysty.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
N40Tunnin välein myös töissä ja harrastuksissa??? Okei, tuohon ei ihan kaikki naiset arjessaan pysty.
Eikä varsinkaan halua. Jos mies olisi alkanut tuohon malliin viestitellä, niin kiinnotukseni olisi loppunut lyhyeen.
Vierailija kirjoitti:
N40
Teillä ei tainnut olla elämässä hirveästi sisältöä.
Mä aloin nykyisen naiseni kanssa kimppaan 20v sitten. Siitä lähtien ollaan asuttu yhdessä.
Näiden vuosien aikana ei ole kovin montaa viikkoa kun ollaan erillään nukuttu.
Viestejä ei tarvi kummankaan lähetellä, asiat käydään läpi naamatusten.