Mä vihaan työajan seurantaa
Ei ole tätä päivää, että pitää ”leimata”. Mä syön työpäivän aikana milloin tykkään enkä todellakaan leimaa ruokatunnille. Ihme kontrollointia. Tuollainen kuuluu 1800-luvulle.
Kommentit (10)
Ei sitten kannata hakea mihinkään yksityiselle, missä koko veloitus perustuu työajan seurantaan. Myös urakkahinnalla tarjotut seurataan, koska tarjoukset jatkossa perustuu niihin käytettyyn aikaan. Myös nollatunnit seurataan, koska niidenkin tuotto on jostain otettava.
Vierailija kirjoitti:
Ei sitten kannata hakea mihinkään yksityiselle, missä koko veloitus perustuu työajan seurantaan. Myös urakkahinnalla tarjotut seurataan, koska tarjoukset jatkossa perustuu niihin käytettyyn aikaan. Myös nollatunnit seurataan, koska niidenkin tuotto on jostain otettava.
Niin ja en tosiaankaan ole duunari, vaan suunnittelija.
Muistathan pitää ruokatunnin parin tunnin mittaisena, samoin kuin kahvipaussit?
Sulla meneekin sitten tunti ruokatuntia työajanseurannasta. Kumma, ettei työnantajasi ole vielä puuttunut asiaan.
Minä taas tykkään kun meille otettiin käyttöön työajan seurantajärjestelmä. Tosin rehellisyyteen perustuva, eli sinne saa kirjata töihin tulo- ja lähtöajat. Minä tietysti kirjaan ja päivittäin tulee noin tunti plussaa. Ennen en hyötynyt tuosta mitään kun tunteja ei kirjattu, nyt pidän pitkin vuotta 9-10 viikkoa lomaa vuosilomina ja saldovapaina.
😀😀😀😀😀😀😀😀😀😀😀😀😀😀😀😀😀😀😀😀