Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Huvitti katsoa aasialaisia turisteja pohjoisessa: Joka toisella Canada Goose-takki päällä

Vierailija
28.12.2018 |

Ilmeisesti rikkailla aasialaisilla tuokin nykyään jokin status-symboli. Myös lapsia oli puettu noihin takkeihin.

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
28.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiinalaisia kopioita ne on.

Vierailija
2/11 |
28.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä ne ganada cooset tehään siellä kiinassa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
28.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedoksi: usein ne takit on lainassa matkanjärjestältä. Siks monella on samanlainen.

Vierailija
4/11 |
28.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

E-Koreassa suunnilleen jokaisella teinillä oli musta tai valkoinen polvipituinen untuvatakki. Eri merkkejä oli mutta malli sama kaikilla. Ja oli vielä kuitenkin 10 astetta lämmintä päivällä.

Vierailija
5/11 |
28.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Canada Goose mainittu. Torilla tavataan.

Vierailija
6/11 |
28.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä kanadan hanhet tehdään?

Vierailija
7/11 |
28.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä amerikkalaisillakin on usein Canada Goose-takit talvella vaikka ei ole edes pakkasta. En ymmärrä mitä huvittavaa siinä on. Vai olitko vain kateellinen:D Se mielletään ainakin täällä ihan tavalliseksi talvitakiksi ilman mitään statussymbolointia.

Vierailija
8/11 |
28.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tiedoksi: usein ne takit on lainassa matkanjärjestältä. Siks monella on samanlainen.

Fiksu idea. Ei tarvitse matkaa varten ostaa vaatteita joita ei muuten tarvitsisi missään. Tai no voihan Kiinassakin olla kylmä.

Vierailija
9/11 |
28.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Canada Goose fettari iski jälleen😎

Vierailija
10/11 |
28.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joka toisella on ainakin PK-seudulla Känädä gööse -takki. Melkein alkaa olla Suomen kansallispuku. No, itse en omista, mutta mietkin kyllä millainen takki se on kun on niin suosittu. Mulla on Schottin 350 € takki ja on erittäin lämmin ja laadukas. Vahvaa kangasta, jopa mielestäni vahvempaa kuin CG mitä olen hypistellyt.

Ajattelen itse niin, että lienee enemmän statuskysymys, että look mulla on varaa ostaa tonnin takki. No ei siinä, varmasti hyvä takki.

Vierailija
11/11 |
28.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Missä kanadan hanhet tehdään?

Ne kuljetetaan Kanadaan Niililtä

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme neljä