Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ne kampaukset, joissa hiustn latvat kieputetaan nauhan tai valkin ympärille niskaan

Vierailija
28.12.2018 |

Siis pään ympäri menee nauha ja joskus nauhassa on valkki ja sen ympärille hiustn latvat kieputetaan. Tai siltä ne näyttövät. Mutta MITEN se kieputus tehdään? Itse en mitenkään saa hiuksia tasaisesti nauhan/valkin ympärille ja jos ensimmäisen suortuvan saakin siihenkierrettyä, niin seuraavaa ei enää millään.

Mikä jippo siinä on?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
28.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

eikö ole youtube-videoita?

Vierailija
2/8 |
28.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan onkin, mutten tiedä, mikä tuommoisen kampauksen nimi on, enkä siis osaa hakea niitä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
28.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse vaan tungen latvat sinne alle, en kieputa mitenkään. Mutta mulla ei ole kovin pitkät hiukset, en tiedä onnistuuko noin pidemmällä. 

Vierailija
4/8 |
28.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä on valkki?

Vierailija
5/8 |
28.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huoleton survominen on minusta paras taktiikka. Ei yritä mitään hienoa, tunkee vaan. Toiminut minulla sekä tosipitkillä että puolipitkillä hiuksilla.

Vierailija
6/8 |
28.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kampauksen nimi on headband roll. Paljon muotoilutuotteita ja pinnejä, muuten ei onnistu mitenkään. Jokainen kieputus pinnillä kiinni ennen kuin teet seuraavan.

Vierailija
7/8 |
28.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aha. Kiitos neuvoista. En varmaan köytä tarpeeksi lakkaa ja pinnejä. Ja survominen ei jotnin onnistu, kun latvst törröttävät sit joka puolelle. Mut ehkä opettelu ja harjoitus auttavat...

Vierailija
8/8 |
28.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

https://liiallisuuksia.fi/ohje-kampaus-hiuspannan-avulla/

Löysin tällaisen googlettamalla nuttura hiuspannalla. Itse myös vaan tungen hiukset kuminauhan alle. Helppo kampaus.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kuusi yksi