SINÄ about 35-45v nainen-pystytkö hyppimään portaissa
Ylös ja alas ilman kaiteesta kiinni pitämistä tai nousemaan lattialta ilman käsiä ja seisomaan yhdellä jalalla jos silmäsi ja korvasi ovat kiinni.
Kommentit (12)
No kai nyt nuori nainen tuohon pystyy kun minäkin 55-vuotiaana pystyn.
Tosin ymmärrykseni ei ihan riitä siihen missä silmäni ja korvani ovat kiinni. Päässä? Ymmärtäisin jos kysytään että pystyykö johonkin silmät kiinni mutta korvat kiinni kuulostaa erikoiselta. Liekö tämä ymmärryksen puute sitten sitä vanhuutta?
En pysty. Ensimmäisen estää järki, toisen se kun en tietä, miten korvat saa kiinni.
Pystyn myös pukemaan ja riisumaan lapsen siten, että seison yhdellä jalalla ja lapsi istuu koukussa olevan jalan päällä. Pyatyskö sinä tähän?
En. Minulla on polven ja lonkan nivelrikko ja olen sairaalloisen ylipainoinen. Ikää 44 v.
En hypi portaita silmät kiinni ihan turvallisuuden vuoksi. Luultavasti onnistuisi, mutten näe riskin arvoisena. Nousu ilman käsiä ja yhdellä jalalla seisominen onnistuu. En oo ajatellu, että korvien peittämisellä olisi mitään vaikutusta, joten voin olla väärässäkin.
Vierailija kirjoitti:
No kai nyt nuori nainen tuohon pystyy kun minäkin 55-vuotiaana pystyn.
Tosin ymmärrykseni ei ihan riitä siihen missä silmäni ja korvani ovat kiinni. Päässä? Ymmärtäisin jos kysytään että pystyykö johonkin silmät kiinni mutta korvat kiinni kuulostaa erikoiselta. Liekö tämä ymmärryksen puute sitten sitä vanhuutta?
Onnittelut. Sinä pystyt, minä en. Laiha, mutta nivelrikko ja leikkauksista tärveltynyt polvi. N49
Tulee mieleen kun facebookissa näin videon, jossa noin 80-vuotias mummo tanssi ruokaa laittaessaan ja kommentti videolle oli jotain tyyliin, että oletko tässä sinä viisikymppisenä tms. Ihan hyvällä kirjoitettu ja näin, mutta huomasi, että videon jakaja on tyyliin 18 v. 50vee ja 80vee, sama juttu hänelle. 😂
Siis miten hyppimään?
Ai tasajalalla ylös ja alas?
En. Kroppa on ihan paskana, selkä, polvet jne.
T. 48v
Hyppimään portaissa vai hyppimään portaat? Suomea, kiitos!
Kyllä.