Huonoin/typerin/huvittavin joululahjasi ikinä?
Sain mieheltä sellaiset lämmitettävät paplarit, jotka kääritään hiuksiin kuumina. Minulla on alle korviin asti lyhyet hiukset. Näin miehen naamasta kun avasin pketin, että tajusi mokanneensa. Aluksi harmitti, nyt jo vähän naurattaa. Leikkasin tukan noin puoli vuotta sitten.
Kommentit (14)
Autoon tulpat tai 2 käytettyä talvirengasta, eri kerrat ja miehet.
Mä sain äidiltäni kymmenen vuotta sitten lahjaksi koon 36 sloggit. Normikokoni on 40 ja olin tuossa vaiheessa juuri synnyttänyt esikoiseni. Vuotta nuorempi sisareni sai äidiltä timanttisormuksen ja kahta vuotta nuorempi veli sai 500e lahjakortin. Omia rahojaanhan äitini toki käytti ja käyttää niinkuin parhaaksi näkee, mutta epäoikeudenmukaiselta tuntui silloin ja yhä vieläkin. Varsinkin kun vietimme kaikki yhdessä joulua tuolloin.
Se on jäänyt ihmetyttämään mieleen kun tällaisena keskikokoisena naisena sain samassa paketissa xs-kokoisen paidan ja 42-kokoiset sukat.
Itse ommellut kesto takapuolen pyyhintälaput
Kaikki anopin antama rihkama pukkifiguureista tuikkukippoihin.
Anoppi antoi joskus terveyssiteitä ja kondomipaketin.
Sain ystävältäni muovisen huonosti maalatun n. 10cm korkean joulupukkikoristeen, joka välkkyi sateenkaaren väreissä, kun painoi nappia. Itse annoin hänelle erään klassikkokirjan, sillä ystävä oli kertonut kiinnostuneensa lukemaan sen tyyppisiä kirjoja. En hankkinut hänelle seuraavana jouluna mitään.
Sain ison paketin keltaista vessapaperia tänä jouluna anopilta.
Navanlämmitin. Sekin oli vaan hassu. En muista että olisin saanut huonoja tai typeriä