Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tajusin sen nyt! Elämäntehtäväni on olla äiti.

Vierailija
26.12.2018 |

Olen 30-vuotias nainen ja olen raskaana. Olen kipuillut ja rämpinyt läpi tähänastisen elämäni, mutta tänä jouluna päätin, että en yritä enää. Minusta tulee yksinkertaisesti maailman paras äiti.

En ole saavuttanut tässä elämässä yhtään mitään, olen saanut ainoastaan lakin päähäni. Olen kärsinyt mielenterveysongelmista ja olen ollut koko aikuisikäni työkyvytön. Minusta ei ole mihinkään, vaikka kaiken piti olla mahdollista.

Mutta nyt olen ”nähnyt valon”: tämä lapsi on elämäntehtäväni. Ei suorittaminen, vaan tämä lapsi.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
26.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei äitiyden suorittaminenkaan ole hyvä elämäntehtävä. Huono provo.

Vierailija
2/5 |
26.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi ei ole? Mikä on sinun ”hyvä” elämäntehtäväsi?

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
26.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Oman pään hoitaminen kuntoon ja tasapainon löytäminen elämässä. Vastuuta omasta onnellisuudesta ei pidä asettaa oman lapsen kannettavaksi. Vanhempi vastaa lapsen tarpeista eikä lapsi vanhemman onnellisuuden ylläpitämisestä.

Vierailija
4/5 |
26.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Oman pään hoitaminen kuntoon ja tasapainon löytäminen elämässä. Vastuuta omasta onnellisuudesta ei pidä asettaa oman lapsen kannettavaksi. Vanhempi vastaa lapsen tarpeista eikä lapsi vanhemman onnellisuuden ylläpitämisestä.

Kuka sanoi, etten ole onnellinen? Minulla on ihana mies, ihana koti, kaikki puitteet jotka onnellisuuteni takaamiseksi tarvitsen. Lapsi tekee minut entistäkin onnellisemmaksi, se on totta, mutta ei hän siitä ole vastuussa.

Sekoitat nyt joko tahallasi tai vahingossa kaksi asiaa.

Ap

Vierailija
5/5 |
26.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Kuka sanoi, etten ole onnellinen? Minulla on ihana mies, ihana koti, kaikki puitteet jotka onnellisuuteni takaamiseksi tarvitsen. Lapsi tekee minut entistäkin onnellisemmaksi, se on totta, mutta ei hän siitä ole vastuussa.

Sekoitat nyt joko tahallasi tai vahingossa kaksi asiaa.

Ap

Lue aloituksesi ajatuksen kanssa läpi. Vaikuttaako se sinusta onnellisen ihmisen tekstiltä?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi yhdeksän