Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pahimmat sinusta levitetyt juorut?

Vierailija
26.12.2018 |

Tuli tuolta kiusaamiskeskustelusta mieleen tälläinen spin off.
Eräs minulle tuntematon nainen oli äidilleni väittänyt minun olevan huumeidenkäyttäjä, luottotiedoton ja sosiaalipummi. Siis tietämättä tietysti, että puhui minun äidilleni. Lisäksi olen jotain pikkurikoksia tehnyt ja joka miehen poljettavana olen suunnilleen ollut. Todellisuudessa olen kyllä ihan työssäkäyvä, päihteetön, onnellisesti naimisissa jo 11 vuotta ihan ilman mitään sivusuhteita.. luottotiedoissa ei ole vikaa eikä rikosrekisteriäkään ole..
Eräässä työpaikassa minulla taas oli sivusuhteita ties kenen kanssa milloinkin ja lisäksi olin edellisestä työpaikasta saanut potkut kiusaamisen vuoksi. Nämäkin täysin perättömiä juttuja joista en edes ymmärrä mistä ovat voineet alkunsa saada.

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
26.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entisellä kotipaikkakunnalla kerrottiin, että olin eronnut aviomiehestäni ja lyönyt hynttyyt yhteen tunnetun rock-tähden kanssa. Ihan hyvä stoori, mitäpä sitä oikomaan.

Vierailija
2/17 |
26.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eräs mies on esitellyt minut ex-vaimonaan naisystävälleen. En tuntenut miestä edes nimeltä. Motiivia pohdiskelin, mutta en keksinyt mitään järkeenkäypää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
26.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Narsistisukulainen on antanut ymmärtää kaikille, jotka ovat suostuneet kuuntelemaan, että rahoja on pimitetty, mielenterveys on häilynyt ja laiska ja juoppokin on.

Vierailija
4/17 |
26.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivan samaa settiä tännekin keksitty ja täysin tuulesta. Taitaa olla yleistäkin?

Vierailija
5/17 |
26.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Töissä osattiin sanoa että minulla on sivusuhde työkaverin kanssa. Kuulin pikkujouluissa kun minulta kyseltiin useamman toimesta "missäs xx on".

Vierailija
6/17 |
26.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä äitisi sanoi? Toivottavasti suorat sanat! Olisin halunnut nähdä lavertelijan ilmeen, kun totuus valkeni hänellekin.

Vierailija
7/17 |
26.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mitään tietoa eikä  edes väliä.

Vierailija
8/17 |
26.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun väitettiin pettäneen aviopuolisoani. En ole ikinä pettänyt ketään suhteessa ollessani. Juorun laatua pahensi se että mies teki itsemurhan, tosin aivan muista syistä ja minä koitin häntä kaikin tavoin auttaa. Koskaan en anna anteeksi sitä väitettä enkä unohda kuka sen alulle pani puhdasta pahuuttaan. Ikään kuin ei muutenkin kestämistä olisi ollut.

Vierailija
9/17 |
26.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisikin vain minusta mutta pahimmat juoruavat lapsistakin. Kateellisten panettelua. Mitään en ole tehnyt yllyttääkseni.

Vierailija
10/17 |
26.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että olisin lesbo ja ahdistelin ja koittaisin iskeä työkaveriani. Ei minulla ole mitään homoseksuaaleja vastaan mutta juorun levitessä ihmiset alkoivat karsastaa..

Vierailija
11/17 |
26.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Että olisin lesbo ja ahdistelin ja koittaisin iskeä työkaveriani. Ei minulla ole mitään homoseksuaaleja vastaan mutta juorun levitessä ihmiset alkoivat karsastaa..

Eikö ole huvittavia ne ihmisten ilmeet. Tekisi mieli näyttää täysikuuta.

Vierailija
12/17 |
26.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todella moni miehen sukulainen luulee kai vieläkin että petin miestäni kun olimme yhdessä. Näin ei tapahtunut missään vaiheessa. Kukaan ei tiedä sitäkään, että mies pakotti minut kanssaan seksiin useita kertoja seurustelun ja avioliiton aikana ja pilasi sillä itse suhteemme.

Vierailija
13/17 |
26.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on varmaan aika keveä: olin kuulemma lesbo kun en ollut seurustellut vielä 14-vuotiaana. Ja tätä p-skaa levittelivät koulukavereiden lisäksi kylän vanhukset, jotka kertoivat asiasta mummolleni eläkeläisten kerhossa! 

Vierailija
14/17 |
26.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki mahdolliset kuviteltavissa olevat valheet on minusta sepitetty ja levitetty kylillä. Tyylinä on yleensä ollut puhua ravintolassa tai kadulla ihmisjoukon keskellä kaverille huutaen (siis se jolle valhe kerrotaan seisoo puolen metrin päässä) niin että varmasti kaikki 10 metrin säteellä kuulevat.

Vierailija
15/17 |
26.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rapupiirakka kirjoitti:

Minun väitettiin pettäneen aviopuolisoani. En ole ikinä pettänyt ketään suhteessa ollessani. Juorun laatua pahensi se että mies teki itsemurhan, tosin aivan muista syistä ja minä koitin häntä kaikin tavoin auttaa. Koskaan en anna anteeksi sitä väitettä enkä unohda kuka sen alulle pani puhdasta pahuuttaan. Ikään kuin ei muutenkin kestämistä olisi ollut.

Lisään vielä että ko.juorun aloittaja ei tiedä edes minun tietävän. Kuulin asiasta hyvin pian mutta en jaksanut silloin reagoida. On vain järkyttävää että osa ihmisistä voi olettaa että niin kävi. En ole nähnyt tuota naista kuin jossaon kaupan hedelmäosastolla tapauksen jälkeen mutta jos ikinä vielä vaihdamme sanaa toistemme kanssa, aion asiasta mainita.

Vierailija
16/17 |
26.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se että olisin jakanut varmaan kymmenille ihmisille. Tämä on vaikuttanut todella paljon itsetuntoon sillä välillä jotkut vieraatkin antavat kommenttia. Todellisuus on se, että olen neitsyt. Ja muutenkaan en ole mikään tyrkky. En käytökseltäni tai vaatetukseltani, joten en ole tehnyt mitään mikä olisi oikeuttanut tämän.  Kaikki lähti aikoinaan kiusaamisesta. Paljon pahaa aiheuttanut ja häpeää.

Vierailija
17/17 |
26.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anoppi on levittäyt perättömiä juoruja minusta ja sairaseläkkeellä olevasta miehestäni (omasta pojastaan). Olen kuulemma miehelle paha ja ilkeä, enkä patalaiskana loisena huolehdi mistään. Anopin väritettyjen tarinoiden mukaan olen enemmän hirviö, kuin ihmnen.

Noh, totuus on kyllä aivan toinen, mutta en lähde meidän asioita anopille ja muille raportoimaan. Siksi se keksii juttuja, kun ei tiedä totuutta. Saa minun puolestani jatkaa juoruiluaan. Sen juttujen uskottavuus ja todenperäisyys on kyllä jo kaikkien tiedossa, "satutädin" tarinoihin ei kannata luottaa. Villiksi mene, mutta menkööt.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kuusi kolme