Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Muita jouluna töissä olevia, ootko vapaaehtoisesti tai?

Vierailija
25.12.2018 |

Itse olen vapaaehtoisesti taas joulun töissä. Tulin kotiin ekasta yövuorosta puoli tunti sitten, kaksi vielä edessäni. Ihan hyvä feelis siellä on jouluisin, hoitoalalla oon. Nyt zzz noin kuusi tuntia. Hyvää joulua kaikille.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
25.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vapaaehtoisesti

Vierailija
2/8 |
25.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen joulun vähistä työvuoroista puolet, toinen työkaveri tekee toisen puolen. Minä tarjouduin tekemään ja sanoin, että mitkä vuorot vaan käy. Sattui kummallekin ihan mukavat vuorot, toinen tekee päiväaikaan olevat, toinen yöt. Minun oli vähän pakkokin, sillä lomapäiviä ei ollut jäljellä. Olen ollut lasten pikkulapsivuodet osin töissä, esim päässyt vasta aattoaamuna tai mennyt töihin jo joulupäivän iltaan, mutta useimmiten sain silloin olla vapaalla tai lomalla. Nyt voin olla miten vaan, ei väliä. Joulun aikaan töissä ollaan aina yksin, se on päivystysluonteista, siellä on ihan kivaakin olla ihan rauhassa. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
25.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen vapaaehtoistöissä joulun.

Vierailija
4/8 |
25.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki joulupyhät vapaaehtoisesti töissä.

T. Sinkku aikuisopiskelija

Vierailija
5/8 |
25.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä yksi kaupantäti just lähdös töihin omasta tahdosta ja huomenna sama aamulla. Teen usein pyhinä töitä, mulle sama koska vapaat on.

Vierailija
6/8 |
25.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meitä on monta. Sitten jännää esim meillä (hoitoalalla) et jotkut aina toivoo koko joulun tai koko pääsiäisen vapaaksi vaikka tiesi jo kun lähti opiskelemaan että on kolmivuorotyötä (useimmiten). Pääseekin "aidan alta" useinkin just sen takia että monta vapaaehtoisia. Toiset kokee että tämä väärin. Et pitäisi olla oikeudenmukaista. Jonkinlaisia rajoja pomolla kuitenkin on, meillä esillä joka joulukuu listat 10vuoden takaa ketkä ollut töissä ja missä vuorossa. Et sit lopuksi kyllä myös "Miia" joutuu tekemään sen aatonillan.

Vierailija
7/8 |
25.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mmm

Vierailija
8/8 |
25.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joudun pakon edessä menemään huomenna töihin vaikka nimenomaan toivoin vapaaksi! Vituttaa niin paljon ettei veri kierrä. Ihan sama sille rahalle kun joulu menee pilalle

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kahdeksan kolme