Tinderin hätähousut.
Ei harmita kylläkään yhtään, mutta ihmetyttää nuo heput jotka ovat niin nopeita liikkeissään, että oon monesti ihan monttu auki. Taas eilen eräs hoitsumies meni suoraan asiaan ja olisi tahtonut heti tavata. Ei ole kuulema pimpsan perässä, mutta ei etsi myöskään kirjekaveria. Noh, minusta nyt on vähintään paikallaan edes tervehtiä ja vaihtaa vaikka edes muutama lyhyehkö viesti, kun ei näissä joulun kiireissä nyt tapaamaankaan päässyt. Otti ja poisti minut mätseistään. Samoin on näitä jotka heti profiilissaan uhoavat, että poistaa ne mätsien keräilijät jotka eivät vastaa viesteihin. Ei anneta aikaa :D Mä näen kaupassa, että jahas on tullut viesti tuolta yhdeltä mätsiltä, vastaanpa heti tästä kassalta suoriuduttuani, mutta eipä mätsiänäy enää. Siis nää hätäpökät on yks ihmistyyppi, mitäs muita sieltä löytyy?
Kommentit (10)
Tiedä mitä paloittelijamurhaajia sieltä tulisi vastaan, jos paria sanaa enempää vaihtamatta lähtee tapaamaan.
en ymmärrä suomalaista tai no minkäänmaalaista miestä,pelkän tussun perässä juostaan. Sitten ei kuiteskaan kelpaa vaan etsitään het uus ja eikun menoks.
Miehissä on ihan tosi paljon tuollaisia! Itse odotan aina vähintään pari päivää vastausta, en itsekään ole kasvanut kännykkääni kiinni.
Rehellisesti en itsekkään viestittele kuukausikaupalla vaan haluan tavata parissa viikossa (jos mahdollista). Kuvalla voi huijata helposti, esim. 10 vuotta vanha kuva, ja muutenkin moni on kauhean supliikki viestipalvelimissa kun saa miettiä viestejä pitkään, livenä sitten hiljaisia hiirulaisia ja tökeröitä kommentteja. Tapaamisen jälkeen voi sitten päättää jatkaako vai ei. Säästyy molemmilta aikaa jos ei livenä natsaa.
Mutta jos heti ensimmäinen viesti on tyyliä "oot mun tuleva vaimo" (kyllä, kerran kävi näin) niin menee poistoon saman tien. Samoin seksijutuista puhuminen ennen treffejä.
Jotkut ovat niin innokkaita viestittelijöitä, että onneksi yön luurini on äänettömällä. Tulee kuuden jälkeen aamulla Huomenta.
Jos sinä et halua tavata, niin joku muu kyllä haluaa. Turha tuollaisia ihmisiä on roikuttaa listalla, kun valinnanvaraa on lähes loputtomiin.
Etenkin ulkomaalaisissa miehissä on niitä, joiden kanssa keskustelu katkeaa aina kesken johonkin "olet niin kaunis" -kommenttiin, eikä keskustelusta tule mitään, kun se kääntyy aina ulkonäköön uudestaan ja uudestaan. Vaikka ihan tavallinen nainen olen minäkin. En tiedä, toimiiko tuo muka joskus, kun niin moni sitä kumminkin tekee.
Sitten on niitä, joiden kanssa matchaamisen jälkeisenä iltana on hirveän lennokas keskustelu monta tuntia ja juttu sujuu, mutta seuraavana päivänä ei kuulu mitään, ja vastailu on tosi nihkeää.
Et menetä mitään. Antaa poistaa ihan rauhassa.