Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä tehdä yksin jouluaattona?

Voi viddu
23.12.2018 |

Tilanne on jotenkin ajautunut sellaiseksi että vietän huomenna elämäni ekan joulun yksin.
Muutin just syksyllä Hki, en tunne täältä kuin mun miesystävän.
Kaikki sukulaiset asuu 300km päässä ja koska olen töissä huomenna 14 asti kuten myös tapanina, niin en tiedä onko järkeä lähteä johonkin yhden pvä takia. Mihin edes menisin? Mun lapset on tän joulun exällä ja sen uudella vaimolla. Mun äiti on töissä jouluaaton, veli on ulkomailla ja isäpuoli on niin sairas ettei siitä ole seuraa☹️
Mun miesystävän kanssa oltu 1,5v yhdessä. Olin vähän hämmentynyt kun kertoi että hänen exä tulee sinne myös jouluksi.
Tänä jouluna siis lapset tällä miehellä taas kuten joka joulu on ollut heidän eron jälkeen 3vuotta sitten. Hänen exä tulee sinne syömään jouluna aina.
Tämän miehen isä tulee myös sinne, joka on aika vanha ja hällä syöpä. Tällä sen isällä ei oo muita omaisia ja mies sanoo että on tärkeää että lapset saa nähdä ukkia jouluna. Oon kyl tästä samaa mieltä enkä missään nimessä vois riistää tältä ukilta joulua siksi että mies olis mun kanssa.
En vaan ymmärrä miks tää exä pitää sinne änkeä, mutta mies ei pyydä mua sinne vaikka asuu 2km päässä. Tosin en ole nähnyt sen exää tai faijaa ikinä joten voisi vähän outoa olla siellä.
Mies sanoo että jos tää faija ei olis hengissä niin hän ei kattelis tätä touhua yhtään et tunkee sinne. Miehen mukaan olivat riidelleet tästä asiasta ja miehen mukaan tää nuorin lapsi 9v oli järkänny tän homman. Että hän oli puhunut tän äitin tulemaan sinne tms. Mitä tässä nyt sitten tekee☹️ Eipä tee mieli itelleen edes kokata

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
23.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole reilua sinua kohtaan, mutta mikäpä elämässä on.

Jouluna voi tehdä melkein kaikkea sitä kivaa mitä arkenakin: ulkoilla, kokata, ahmia Netflix-sarjaa, juoda punaviiniä...

Vierailija
2/18 |
23.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikäs sun positio on tässä sopassa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
23.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mene laivalle? Käy joulukirkossa. Käy jossain kylpylässä.

Vierailija
4/18 |
23.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietysti kokkaat! Tee paras joulu ikinä ihan kiusalla :)

Vierailija
5/18 |
23.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjastossa on ohjelmaa jouluaattona ja ainakin viime jouluna kävijämäärä oli ollut suuri.

Vierailija
6/18 |
23.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaihda miestä nyt kiireesti.Sinua kusetetaan nyt huolella.

Vierailija
7/18 |
23.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ihmeessä et mahdu samaan paikkaan miesystäväsi kanssa, vaikka siellä muitakin on? Mukaan vaan - pakkohan joskus heidät ekan kerran joskus on tavata.

Vierailija
8/18 |
23.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mitä normaalisti teet ollessasi yksin? Luet, kuuntelet musaa, katselet elokuvia, lenkkeilet, ... voit tehdä jouluna ihan sitä samaa.

Vierailija
9/18 |
23.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sä seurustelet ja äijä viettää joulun exän kanssa ja sinä ypöyksin.

Jokin tässä on pahasti päin persietä, tajuatko. Mut jos toi on sulle okei tollanen parisuhde, niin älä inise.

Vierailija
10/18 |
23.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä vietän jouluaaton yksin ja joulupäivän pojan kanssa. Eksän kanssa ollaan jo vuosia jaettu joulut niin, että molemmat saa olla poiksen kanssa joulunpyhinä. Aattona teen itselleni just niitä jouluruokia mistä tykkään, luen kirjaa ja syön suklaata. Ikävöin toki lastani, mutta periaatteessa jouluaatto on kuin mikä tahansa vapaapäivä eli otan levon, en surkeuden, kannalta.

Vierailija
11/18 |
23.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa-a. Kuulemma mies oli sanonut exälleen ettei sen olis sopiva tulla sinne jouluna koska sillä on uus kumppani, kuten myös tällä naisella on jo ollut 3v.

Siis tää exä on ollut erosta asti saman miehen kanssa itse mutta sen uusi mies viettää taas oman exänsä luona joulun.

Mies sanoi että voi tulla nopeesti huomenna käymään ja tuo mulle lahjan tai voi viedä mut töistä kotiin mutta en edes halua. Mitä hiton järkeä oikeesti? Nähdä tunti jouluna ku se valehtelee varmaan vielä menevänsä salille tms muualle.En jaksa tällasta sirkusta oon mielummin kokonaan yksin ku et se tulee nopeesti pyörähtään, jättää mut yksin tänne ja lähtee tekee jouluruokia exänsä kanssa.

Vierailija
12/18 |
23.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei yksi ilta mikään ylitsepääsemätön paikka ole. Itse olen viettänyt jo noin viistoista joulua aivan yksin. Teen jotain ruokaa, luen ja kuuntelen radiota. 

Vierailija
13/18 |
23.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kun sulla on nyt rento joulu

Kysy töitä jouluksi

Vierailija
14/18 |
23.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uuden miehesi exällä ei pitäisi olla enää mitään tekemistä miehen kanssa. Sun pitäisi olla ensimmäisenä miehen listalla, olitte joulun yhdessä tai ei. Ainoastaan pikkulasten kohdalla voisi ajatella että äiti (miehen exä) on mukana, lyhyellä vierailulla, koska sinne tulee miehen sukulainen. Jos illanvietto exän kanssa on pitkä tai lapset ovat isompia, melko erikoista. Mikä homman nimi on

Vierailija
15/18 |
23.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, itsekin olen ytimessä yksin. Kokkailen ihan muuta kuin jouluruokaa ja kiertelen auki olevissa mestoissa joka joulu ihan huvikseni. Aina löytyy useampia joukkoja jotka tosi mielellään ottavat eksyneen karitsan mukaan kaikkeen hauskaan.

Eli sinne vaan, sekaan, laita avaimet nauhaan kaulaan ja pidä kiinni lompakosta, sitten anna mennä vaan.

Vierailija
16/18 |
23.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tuo tilanne on olosuhteiden sanelema pakko, niin itse menisin joulukirkkoon ja sen jälkeen tekisin jotain itselleni mieluista: uppoutuisin hyvään kirjaan, menisin kävelylle, kuuntelisin musiikkia, järjestäisin valokuvia albumiin, neuloisin.

Itselläni luvassa ankea joulu yksin kotona, koska olen törkeässä flunssassa. En lähde miehen sukulaisia tartuttamaan, enkä velvoita miestäni perumaan suunnitelmia sukujoulusta. Minä taidan katsoa tvtä ja neuloa.

Vierailija
17/18 |
23.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menkää kaikki sinne ja osa vielä pukin jatontun vaatteissa. Kyllä tuosta nyt ainakin puoltuntisen komediadraaman saa aikaseks ja ei muutaku tubettamaan.

Vierailija
18/18 |
24.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäs jos menisit vaikka illalla raflaan, joka on avoinna. Mulle on jäänyt sellainen mielikuva niiltä ajoilta kun olin ravintolassa töissä, että jouluaattona asiakkaina oli paljonkin yksinäisiä tai muuten vaan erilaista joulua viettäviä ihmisiä. 

Ja ihmiset juttelivat ventovieraille hyvässä hengessä, ei ollut niin paljon ns. haku päällä- olevia tyyppejä kuin yleensä viikonloppuna rafloissa on. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan seitsemän