Elämä on lyhyt
joten muistakaa tuhlata se jankuttamalla tuntemattomien kanssa politiikasta ja uskonnosta vauva-palstalla. Mitä sitä nyt mitään rakentavaa ja kehittävää tekisi omalla elämällä..
Kommentit (4)
Haluaisin tietää millaisella ihmisellä elämä tuntuu liian lyhyeltä. Olen itse ”vasta” 30 ja ollut valmis kuolemaan jo yli 10 vuotta sitten. Toivon saavani eutanasian jossain vaiheessa. Olisi hirveää elää tyyliin 80 vuotiaaksi asti kun en olisi ikinä halunnut elää edes 20 v asti
Vierailija kirjoitti:
Haluaisin tietää millaisella ihmisellä elämä tuntuu liian lyhyeltä. Olen itse ”vasta” 30 ja ollut valmis kuolemaan jo yli 10 vuotta sitten. Toivon saavani eutanasian jossain vaiheessa. Olisi hirveää elää tyyliin 80 vuotiaaksi asti kun en olisi ikinä halunnut elää edes 20 v asti
Tämä.
Elämä lyhyt - mutta tuntuu sietämättömän pitkältä.
Ihmiset tajuaa kuolevaisuutensa yleensä kun omat vanhemmat kuolee. Sääli, että vaaditaan jotain tosi rankkaa ennen kuin tajutaan elää täysillä.
Viidenkympin kriisi tulee usein juuri tuosta syystä. Vaimo/mies vaihtoon ja uusi elämä. Joka paljastuu ihan samanlaiseksi kuin vanha elämä.
Älä helvetissä :)