Miten sanoa kauniisti
Että puoliso voisi alkaa laihduttaa. Ennen huolehti kropastaan ja terveydestään, nyt vetää pullaa, alkoholia ja roskaruokaa. Liikunta jäänyt.
Eipä itseäkään seksi oikeen huvita kun toisella 20kg ylimääräistä.
Toivoisin ettei uuden kumppanin etsiminen olisi ainoa ratkaisu mutta olen tässä miettinyt että saattaa jopa olla.
Kommentit (4)
Minun mielestäni sinun on etsittävä uusi kumppani. Jo tuollainen ajatus -ilman sen julkituontia - kertoo sinun epäihmisyydestäsi tarpeeksi. Sinä et edes tiedä mitä rakkaus tarkoittaa. Toivon näin joulun alla, että sairastut johonkin joka todella koettelee ulkomuotoasi - väistämättä. Vain se kasvattaisi sinusta ihmisen.
Hyvää joulua.
Totuutta ei voi ikinä sanoa riittävän kauniisti, ei vaikka olisit itse enkeli, mutta ennen kuin ylipäätään sanot mitään mieti mistä syöminen voi johtua. Voisiko syöminen olla oire jostakin vakavammasta esim. psyykisistä syistä? Stressistä? Teidän suhteesta? Jopa sinusta? Vastoinkäymisistä viime vuosina, joita voi olla läheisen kuolema tai hektinen työ tms.
Voit ilmaista olevasi huolissasi hänestä ja onko kaikki hyvin. Kuuntele, ole pelkkänä korvana, äläkä missään nimessä anna neuvoja tai miten hänen pitäisi nyt vain ottaa itseään niskasta kiinni.
Rakastat siis vain hänen ulkomuotoaan... Mahtaa olla puolisolle valtava pettymys, että vain sillä on merkitystä.