Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Opettajan muistaminen mukava ele!

Vierailija
21.12.2018 |

Sain oppilailtani 400€ lahjakortin hotelliin ja 80€ arvoisen lahjakortin hienoon ruokapaikkaan. Luokassani on yli 20 oppilasta, niin ei tuosta mahdottomia summia nyt tule oppilasta kohti. Raskaan lukukauden päätteeksi on mukava päästä nyt hengähtämään ja palautumaan. Opettajat ovat muutenkin jääneet jälkeen palkkauksen suhteen ja työn kuormittavuus ja vaativuus ovat todella ns. tapissaan. Älkää olko turhaan kateellisiä näistä pikkumuistamisista, ne on hyvin ansaittuja. Ihanaa joulunaikaa palstalaisille!

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
21.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

1/5

Vierailija
2/4 |
21.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sain oppilailtani 400€ lahjakortin hotelliin ja 80€ arvoisen lahjakortin hienoon ruokapaikkaan. Luokassani on yli 20 oppilasta, niin ei tuosta mahdottomia summia nyt tule oppilasta kohti. Raskaan lukukauden päätteeksi on mukava päästä nyt hengähtämään ja palautumaan. Opettajat ovat muutenkin jääneet jälkeen palkkauksen suhteen ja työn kuormittavuus ja vaativuus ovat todella ns. tapissaan. Älkää olko turhaan kateellisiä näistä pikkumuistamisista, ne on hyvin ansaittuja. Ihanaa joulunaikaa palstalaisille!

Voi sua, etkö parempaa vitsiä keksinyt. Hui hai.....

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
21.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on kuusi lasta peruskoulussa, yksi on lukiossa ja kaksi alle kouluikäistä, joten tulee kalliiksi, koska kyse ei ole minulle yhdestä lapsesta. Sinulle maksetaan kyllä ihan palkkaa, joten ei se minun tehtävä ole.

Vierailija
4/4 |
21.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla on kuusi lasta peruskoulussa, yksi on lukiossa ja kaksi alle kouluikäistä, joten tulee kalliiksi, koska kyse ei ole minulle yhdestä lapsesta. Sinulle maksetaan kyllä ihan palkkaa, joten ei se minun tehtävä ole.

No et kai sinä tosissasi uskonut, että opettajat tuollaisia saavat...