Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Heidi Foxell taas kerran otsikoissa

Vierailija
21.12.2018 |

Anteeks, mutta minkä ihmeen takia?! On niitä muitakin poliiseja loukkantunu työtehtävissä eikä vuositolkulla ilmesty säännöllisesti lööppeihin (ja hyvä niin). Ei noissakaan jutuissa ole oikeesti mitään sisältöä...

Iltalehdessä on siis etusivulla.

Kommentit (42)

Vierailija
1/42 |
21.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Karmea kohtalo. Koskettaa kyllä ihan joka kerta, kun on otsikoissa.

Ihan liian kova hinta työpaikasta.

Vierailija
2/42 |
21.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan toi hyvä, että tiedottavat, että nuoret tajuavat tuonkin ammatin riskit.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/42 |
21.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pervo. Ei jatkoon.

Vierailija
4/42 |
21.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

On kyllä sinnikäs mimmi. Saa tajuamaan, kuinka pienistä sitä itse tulee valittaneeksi.

Vierailija
5/42 |
21.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä lue, jos ei kiinnosta. Monia muita kiinnostaa. Ap:lla taitaa olla empatiavaje.

Vierailija
6/42 |
21.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikös hän ole yksi suomen vai oliko peräti maailman eniten leikatuista ihmisistä? 

Vierailija
7/42 |
21.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on leikattu yli 50 kertaa, niin ansaitsee kyllä juttuja lehtiin vaikka joka viikko.

Vierailija
8/42 |
21.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

On tosi outoa olla kateellinen ihmiselle, joka on joutunut kokemaan niin hirveitä asioita kuin Heidi.

Vierailija
9/42 |
21.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen joutunut kokemaan yhtä hirveitä asioita kuin Heidi, sikäli ei tule olo että itse valitan pienistä tai mitenkään "inspiroitunut" fiilis hänestä lukiessa. Ilmeisesti niiden ihmisten mielestä on ihmeellinen, että jaksaa vielä hymyillä, joilla ei ole ollut huomattavia vastoinkäymisiä.

Vierailija
10/42 |
21.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voimia Heidille, joulu sairaalassa on p*rseestä :(

Vierailija
11/42 |
21.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen joutunut kokemaan yhtä hirveitä asioita kuin Heidi, sikäli ei tule olo että itse valitan pienistä tai mitenkään "inspiroitunut" fiilis hänestä lukiessa.

Joo ihan varmasti olet kokenut yhtä hirveitä juttuja. On sulta joskus saattanut kynsi katketa.

Vierailija
12/42 |
21.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen joutunut kokemaan yhtä hirveitä asioita kuin Heidi, sikäli ei tule olo että itse valitan pienistä tai mitenkään "inspiroitunut" fiilis hänestä lukiessa.

Joo ihan varmasti olet kokenut yhtä hirveitä juttuja. On sulta joskus saattanut kynsi katketa.

Monetkin ihmiset ovat vammautuneet hoitovirheestä, tulleet väkivallan uhriksi ja kärsivät kivusta päivittäin. Foxell on työssään vammautunut naispoliisi ja siksi hän tekee myyvemmän jutun kuin joku toinen. Ei kaikkien hoitovirhe- tai rikosuhrikeissejä vaivauduta edes setvimään.

Vierailija
13/42 |
21.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen joutunut kokemaan yhtä hirveitä asioita kuin Heidi, sikäli ei tule olo että itse valitan pienistä tai mitenkään "inspiroitunut" fiilis hänestä lukiessa. Ilmeisesti niiden ihmisten mielestä on ihmeellinen, että jaksaa vielä hymyillä, joilla ei ole ollut huomattavia vastoinkäymisiä.

Mikä ihmen kilpailu tämä on? Älä lue juttuja, jos ärsyttää. Ok?

Itselläni on kanssa ollut rankkoja kokemuksia, mutta siksi olenkin empaattinen. Mitenköhän huomattavia

sinun vastoinkäymisesi taas onkaan? Kaikki on suhteellista. 

Vierailija
14/42 |
22.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jaxuhali, koska et ole päässyt lehteen XD

Vierailija
15/42 |
10.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin raskaan oloinen tyyppi. Kyllä, kamalasti kävi, mutta onko pakko olla vuodesta toiseen naama väärinpäin julkisuudessa.

Vierailija
16/42 |
10.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Karmea kohtalo. Koskettaa kyllä ihan joka kerta, kun on otsikoissa.

Ihan liian kova hinta työpaikasta.

Ja oikein oivallinen esimerkki siitä miten käy kun ei noudata tehtävään annettuja ohjeita. Joissakin ammateista pienistäkin virheistä voi lähteä se henki. 

Vierailija
17/42 |
10.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskomatonta mistä suomalaiset  voi olla kateellisia!!

Miten sairasta porukkaa on,  ei voi käsittää!

Vierailija
18/42 |
10.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanha aloitus, mutta nyt häneltä on ilmestynyt kirja.

Vierailija
19/42 |
10.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tähtitieteellisen kalliiksi on tullut. Ei toki omaa syytään, vai oliko tässä joku oma huolimattomuus mistä edellinen mainitsi.

Vierailija
20/42 |
10.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen tekee uhriutumisesta taidetta ja hyvät rahat aina kun on julkisuudessa. Olisi sitä oikeitakin ja tärkeitä uutisia tehtäväksi, mutta tämä on kokkareiden todellisuus