Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kohti normaalipainoa

Pohjanmaan plikka
21.12.2018 |

Onpa ylpeä olo kun äsken kävin vaa'alla :) Puolentoista vuoden aikana kiloja oli hiipinyt paljon lisää kun liikunta tipahti ajanpuutteen takia minimiin ja väsymystä yritti korjata sokerilla ja rasvalla. Alkusyksystä päätin että nyt riittää kun 80 kilon kauhuraja lähestyi tätä viitisen vuotta sitten 63 kiloista naista...

Ruokavalio ihan uusiksi, herkkuja kohtuudella kerran viikkoon, hiilareita pois, hyviä rasvoja, kasviksia, proteiinia ja paljon vettä tilalle. Normaalia kotiruokaa itse tehtynä. Ei ole tarvinnut kituuttaa.

Ja liikuntaa lisäsin roimasti, joskus liikkunut aktiivisesti joten kroppa ottanut treenin hyvin vastaan. Käyn salilla, ryhmäliikuntatunneilla ja kävelen :) Ilman kremppoja olen selvinnyt.

Tänään paino oli 100 grammaa yli normaalipainon rajan uudistetulla painoindeksillä joka huomioi myös pituuden. Ja aion vielä jatkaa koska kyllä tää tuntuu hyvältä ja olen energisempi ja terveempi!

Tavoitepaino olisi jossain hieman alle 70 kilon, siihen mahtuisi lihastakin eikä tarvitse nälkäkuurilla olla. Tähän vielä matkaa mutta hitaasti hyvä tulee. Ja jos joku miettii elämäntaparemonttia, you can do it :)

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
21.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi olkoon!

Vierailija
2/3 |
21.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä sinä! :)

Mulla on ollut koko vuoden tässä elämäntaparemontti käynnissä ja tavoite oli -25 kg/vuosi, kokonaistavoite on -40 kg. Ihan tuo tämän vuoden tavoite ei tule täyttymään, mutta -20,5 kg on tällä hetkellä lähtenyt ja olen kyllä ylpeä ja iloinen tästäkin. Parempi se on pudottaa painoa rauhassa ja järkevällä, terveellä tavalla kuin kituuttamalla pikadieeteillä. Eipä ole munkaan tarvinnut nälkää nähdä ja 2 viikon välein mulla on aina herkkupäiväkin. 

Tsemppiä sulle jatkoon ja hyvää joulua! :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
21.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaude, ihan mahtava saavutus!

Olen susta ylpeä, toivottavasti sinäkin :)

Huvittavia nuo alapeukut :'D

Pitäisi siis vaan tyytyä kohtaloonsa ja jatkaa kohti kakkostyypin diabetesta. Siitä puheenollen, verensokeriarvot loistavat ja verenpaine myös hyvällä mallilla :) Rasvaprosentti on kyllä varmasti vielä korkea, mutta vähitellen alaspäin.

Mulla on luonnostaan kapeahko vyötärö, isohko peppu ja myös tiimalasityypin lantio niin mitään isoa mahaa ei ole ollut vaan juuri peppuun, rintoihin ja lantiolle menneet rasvat niin en edes mitään kovin alhaisia rasvoja tavoittele kun tykkään siitä että kurveja on.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi viisi