Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies pitää NAISELLISISTA naisista

Vierailija
21.12.2018 |

Nyt apua hyvät kanssasisaret! Mies johon olen todella ihastunut pitää kuulemma naisellisista naisista....mutta mitä hi##oa se oikeastaan edes tarkoittaa?! Haluaisin korostaa/tuoda esiin jotenkin omaa naisellisuuttani tehdäkseni häneen vaikutuksen. Tiedän että tämä mies on jollain tasolla kiinnostunut myös minusta, joten saatan ehkä olla naisellinen...edes vähän, vaikka naisellisia muotoja runsain povin ja kaarevin lantein, superpitkää tukkaa yms. asioita jotka itse olen liittänyt naisellisuuteen minulla ei olekaan.

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
21.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä mieti noita asioita liikaa, laita sellaiset vaatteet päälle mistä ite tykkäät, ja mitkä saa sinut itsevarmemmaksi.

Jos et kelpaa miehelle olemalla oma itsesi, ei ole sen arvoista.

Ei kukaan kunnioita kynnysmattoa joka yrittää kaikin tavoin miellyttää toista jatkuvasti.

-M35

Vierailija
2/22 |
21.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos haluat olla sellainen lopun elämääsi, niin miksi et ole ollut jo tätä ennenkin? Etkö haluaisi mieluummin hänen rakastuvan sinuun juuri sellaisena kuin aidosti ja omimmillasi olet?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
21.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse deittailin joskus miestä, joka vuolaasti ylisti aasialaisten naisten kauneutta. Olen itse ihan supisuomalainen. Annoin suosiolla miehen olla itsekseen.

Vierailija
4/22 |
21.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä pervo pena.

Vierailija
5/22 |
21.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miesten sanavarastot ovat usein kaksivuotiaan tasolla silloin, kun heidän pitäisi osata kertoa itsestään ja mieltymyksistään naiselle. Joten älä vaivaa päätäsi mitä tarkoittaa naisellinen nainen. Se voi olla aivan mitä tahansa: isot/keskikokoiset/pienet rinnat, valtava/pieni takamus, äitiä muistuttava madonna, samanlainen kälättäjä kuin hänen systerinsä, joku täti leipomassa rusinapullaa, hyvä kuuntelija, klassinen/trendikäs/urheilullinen pukeutuminen, pitkät/kiharat/ lyhyet hiukset, blondi/brunetti/punatukkainen jnejne.

Ole se, joka olet. Kyllä se mies ajan myötä jotenkin saa jotakin sulle selitettyä. Joskus voi auttaa, kun ottaa erilaisia kuvia ja pyytää niistä näyttämään kuka ois naisellisin kuvissa. 

Vierailija
6/22 |
21.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähtökohtaisesti samaa mieltä muiden kanssa, että olet vain oma itsesi jne. ja koska mies oli ilmeisesti susta kiinnostunut jo, niin tuskin ainakaan olet mitenkään epänaisellinen. Kyllähän naisellisuutta voi ja kannattaa korostaa treffejä varten pukeutumisella, meikein ja siihen tapaan. Varmaankin tuo mies pitää sellaisesta ja että on hyvät käytöstavat. Naisellisuudella kun ei mielestäni oikeastaan ole juurikaan tekoa vaikkapa rintojen koon kanssa.

Vierailija
7/22 |
21.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minuakin havitteli hintelä ja kaljuuntunut mies ja niin piti itseään miehekkäänä. Juice-tukkakin oli.

Vierailija
8/22 |
21.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

hilbert kirjoitti:

Miesten sanavarastot ovat usein kaksivuotiaan tasolla silloin, kun heidän pitäisi osata kertoa itsestään ja mieltymyksistään naiselle. Joten älä vaivaa päätäsi mitä tarkoittaa naisellinen nainen. Se voi olla aivan mitä tahansa: isot/keskikokoiset/pienet rinnat, valtava/pieni takamus, äitiä muistuttava madonna, samanlainen kälättäjä kuin hänen systerinsä, joku täti leipomassa rusinapullaa, hyvä kuuntelija, klassinen/trendikäs/urheilullinen pukeutuminen, pitkät/kiharat/ lyhyet hiukset, blondi/brunetti/punatukkainen jnejne.

Ole se, joka olet. Kyllä se mies ajan myötä jotenkin saa jotakin sulle selitettyä. Joskus voi auttaa, kun ottaa erilaisia kuvia ja pyytää niistä näyttämään kuka ois naisellisin kuvissa

Harvoin naisellisuus on vain pelkästään ulkonäköön liittyvää. Yleensä se on koko olemus mikä luo sen vaikutelman naisellisuudesta. Sanotaan vaikka että näet kuvassa upean ja naisellisen naisen, mutta livenä hän on kova kiroilemaan, polttaa tupakkaa ja istuu lysyssä haarat levällään, röhönauraa ja röyhtäilee...mitä käy mielikuvalle naisellisesta naisesta?

Vierailija
9/22 |
21.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minuakin havitteli hintelä ja kaljuuntunut mies ja niin piti itseään miehekkäänä. Juice-tukkakin oli.

Menikö tunteisiin kun piti asettaa taas vaihteeksi miehet ja naiset vastakkain?

Vierailija
10/22 |
21.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ööh naisellinen: pitkä tukka, muodokas kroppa (huom EI ylipainoinen), hame, korkkarit, hempeä, passiivinen, hellivä, huolehtiva, miellyttävä. Kaunis!

Tajutkaa nyt naiset ettei miehet tykkää mistää äijämäisistä muijista.

Vierailija
11/22 |
21.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voiko pienirintainen nainen olla miehen mielestä naisellinen?

Vierailija
12/22 |
21.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ihan lauta. B/C-kuppi käy, saa edes kiinni niistä ketunnokista.

Mies

Vierailija
13/22 |
21.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kuulosta mieheltä, jonka kanssa kannattaa jakaa elämänsä. Jos jo tutustumisvaiheessa pyrkii manipuloimaan sinua tuollaisilla lausahduksilla muuttumaan mieleisekseen, ei ole ihastunut juuri sinuun, vaan etsii vain jotain naista täyttämään ’naisen’ roolia elämäänsä.

Unohda tyyppi, ja odota miestä, joka on oikeasti sinuun ihastunut.

Vierailija
14/22 |
21.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nyt apua hyvät kanssasisaret! Mies johon olen todella ihastunut pitää kuulemma naisellisista naisista....mutta mitä hi##oa se oikeastaan edes tarkoittaa?! Haluaisin korostaa/tuoda esiin jotenkin omaa naisellisuuttani tehdäkseni häneen vaikutuksen. Tiedän että tämä mies on jollain tasolla kiinnostunut myös minusta, joten saatan ehkä olla naisellinen...edes vähän, vaikka naisellisia muotoja runsain povin ja kaarevin lantein, superpitkää tukkaa yms. asioita jotka itse olen liittänyt naisellisuuteen minulla ei olekaan.

Itse olen (miehiltä) kuullut olevani naisellinen ulkomuodoltani. Minulla on melko pienet rinnat, mutta tiimalasivartalo. Pidän aina hametta tai mekkoa, ja yleensä vyötäröä korostavia vaatteita. Telttoja en käytä koskaan. Hiukseni ovat pitkät mutta mikään superkaunis en ole. Miehet ikävä kyllä tekevät valintansa useimmiten ulkonäköön perustuen ja sisin on sivuseikka, sen olen huomannut :(

Vierailija
15/22 |
21.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laita pitkät hiuslisäkkeet, mekko päälle ja erittäin punaista huulipunaa.

Vierailija
16/22 |
21.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Laita pitkät hiuslisäkkeet, mekko päälle ja erittäin punaista huulipunaa.

Punainen mekko vielä niin takuuvarmaa on ettei yksin tarvitse olla.

Lyhyesti ja ytimekkäästi miehen käsitys naisellisesta naisesta on pitkät (vaaleat) hiukset, vartalonmyötäinen mekko ja punainen huulipuna.

Kirosanoja ja äijämäisiä juttuja kannattaa vältellä ekoilla treffeillä, samoin seksiä ja suudelmia. Sen jälkeen ei mitään väliä enää, kala on koukussa.

Vierailija
17/22 |
21.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

On se ihme, että omalle kohdalleni on sattunut tasan yksi mies, joka haikaili juuri 'naisellisen' naisen perään. Minä en sellainen hänen mielestään ollut. Kyseinen mies itse oli hyvin naisellinen (itse pidin sitä viehättävänä piirteenä), alistuva ja ruumiinrakenteeltaankin hoikka ja hintelä.

Nykyisin elelen todellakin hyvin miehekkään miehen kanssa, joka ei ikinä alkaisi esittää mitään 'naisellisuusvaatimuksia', koska on suoraviivainen, reilu ja avoin persoona. Ei tarvitse omaa huonoa itsetuntoa paikkailla arvostelemalla puolisoa.

Vierailija
18/22 |
21.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies tykkää kanssa "naisellisista" naisista. Tarkoittaa, että tykkää että ehostan, että minulla on pitkät ja hyvin hoidetut kynnet ja että käyn säännöllisesti kampaajalla, ja että käytän mieluummin hameita/mekkoja kuin farkkuja ja pukeudun muutenkin "naisellisesti".

Ja siis olin jo tämmöinen, en muuttunut miehen takia :) 

Vierailija
19/22 |
21.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ihan lauta. B/C-kuppi käy, saa edes kiinni niistä ketunnokista.

Mies

Miehet hyvät, ei se kuppikoko kerro mitään. 65B on ihan eri asia kuin 80B.

Vierailija
20/22 |
21.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo mies saattaa sanoa pitävänsä naisellisista naisista. Sitten yhtäkkiä se hullantuukin lyhyttukkaiseen rekkakuskiin. Ne on kemiat jotka oikeasti merkitsee, ei se mitä joku itsestään kuvittelee.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä yksi