Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miten saan tyttöystävän luopumaan rumasta nenäkorusta?

Vierailija
20.12.2018 |

Tyttöystävä otti 18-vuotislahjaksi itselleen nenärenkaan. Sellaisen paksun ja ruman näköisen. Olen sanonut etten pidä siitä mutta tyttöystävä sanoo vaan, että käyttää juuri sellaisia koruja kun haluaa ja jos se minua haittaa niin voin etsiä uuden tyttöystävän. Jos ottaisin vaikka feikkitatuoinnin otsaan (natsimerkki esim?) niin katsotaanko sitten hyväksyisikö hän sen?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
20.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinä voit ottaa mitä tatskoja tahdot ja sanoa tyttikselle samat sanat, että etsii toisen jos ei naposta. Jokaisen oma keho, oma päätös. Lakkaa valittamasta.

Vierailija
2/6 |
20.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jos hän pitää mielummin nenäkorunsa kuin sinut, niin se on hänen oikeutensa. Yhtälailla sinulla on oikeus olla olematta naisen kanssa, kenellä on nenäkoru

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
20.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellaisia renkaita laitetaan sonnille ja niitä ohjaillaan siitä! Ne on aika rumia. Voit vaan sanoa että kamala ja odottaa että koru poistuu.

Vierailija
4/6 |
20.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap:n tyttiksenä valitsisin nenäkorun.

Vierailija
5/6 |
20.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinä et omista kumppaniasi. Sinulla ole mitään oikeutta määrätä hänen kehoaan koskevissa asioissa eikä hänellä ole velvollisuutta tehdä kehoaan koskevia asioita sinun haluamallasi tavalla. Jos kumppani itse pitää nenäkorusta, miksi hänen pitäisi siitä luopua?

Vierailija
6/6 |
20.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Revi se irti.