Mistä tämä väsymys johtuu?
Mistä tämä kauhea väsymys ja voimattomuus voi johtua? Mikä auttaisi piristymään?
Kommentit (16)
Kiitos vastauksesta.
Nukun 7-8 tuntia yleensä. Silti väsyttää.
Rautakuurin söin keväällä. Muitakin verikokeita on otettu.
Yritän syödä aika terveellisesti, mutta olisi varmaan parannettavaa. Herkkuja, suklaata tulee syötyä liikaa.
Ap.
2 tyypin diabeteksen väsymykseen ei lepo auta.
Ootko muistanut kakalla käydä tänään?
Vessahätä on kyllä usein, mutta jossakin verikokeessa oli verensokeri normaalilla tasolla. Ap.
Vierailija kirjoitti:
Kiitos vastauksesta.
Nukun 7-8 tuntia yleensä. Silti väsyttää.
Rautakuurin söin keväällä. Muitakin verikokeita on otettu.Yritän syödä aika terveellisesti, mutta olisi varmaan parannettavaa. Herkkuja, suklaata tulee syötyä liikaa.
Ap.
Mikähän se sun "terveellinen" syöminen on?
Yritän syödä paljon kasviksia ja marjoja. Muuten sellaista perusruokaa. Olen ajatellut syöväni perusterveellisesti. Jogurtit yms. syön sokerittomana. Mutta myönnän syöväni liikaa suklaata ja kahvin kanssa pikkuleipiä. Ap
Oletko ottanut rokotteita viime vuosina?
D-vitamiini, terveellinen ruoka, liikunta ja riittävät yöunet kuntoon, niin johan väsymys helpottaa.
Vierailija kirjoitti:
Yritän syödä paljon kasviksia ja marjoja. Muuten sellaista perusruokaa. Olen ajatellut syöväni perusterveellisesti. Jogurtit yms. syön sokerittomana. Mutta myönnän syöväni liikaa suklaata ja kahvin kanssa pikkuleipiä. Ap
"perusruoka", mitä ihmettä se on??
Kilpirauhasen vajaatoiminta voi väsyttää pahasti. Verikokeisiin, mars :D
Syön lääkärin määräyksestä D-vitamiinia.
Yritän käydä joka ilta kävelyllä ja se kyllä piristää hetkeksi. Lisäksi pyöräilen työmatkat. En harrasta muuta liikuntaa. En tykkää mennä mihinkään porukkaan tai salille.
Otin influenssarokotuksen, mutta tämä on alkanut jo ennen sitä.
Ap.
Tarkoitin perusruoalla tavallista kotiruokaa. Esim. kalakeittoa ja jauhelihakastiketta olen syönyt lähiaikoina. Ap.
Tää pimeys väsyttää mua ainakin joka syksy/talvi tosi paljon.
Ehkä se on minullakin tänä pimeys, joka väsyttää. Ne muutamat valoisat tunnit viettää töissä neljän seinän sisällä. Olen joskus harkinnut kirkasvalolampun ostamista.
Ap.
Nukutko riittävästi?
Onko hemoglobiini ja muut veriarvot OK?
Onko ruokavaliosi sinulle sopiva?
Tässä vain muutama vaihtoehto, mistä väsymys voi johtua.