Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Erosin pitkästä avioliitosta ja eksä haukkuu... olinko noin kauhea ilman, että koskaan tajusinkaan?

Vierailija
18.12.2018 |

Omasta mielestäni olen aina yrittänyt olla hyväntahtoinen. En ole kritisoinut enkä nalkuttanut. Toki on minullakin huonot päiväni ollut, mutta en tietoisesti ole kaatanut sitä miehen niskaan.

Ero tapahtui miehen löytäessä uuden. Nyt kuulen olevani huono ja paha ja viallinen.
Ihanko totta en ole itse huomannut näitä asioita itsessäni? Ihanko totta mies vuosikymmenet on noin ajatellut? Olen hämmentynyt.

Muilla samoja kokemuksia?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
18.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehellä on paha mieli, jostain. Siitä varmaan ettei elämä kaikesta huolimatta mennyt kuten oli suunnitellut.

Jos teillä on kerran ollut pitkä liitto, niin kestää vuosia ennen kuin siitä pääsee oikeasti yli ja silloinkin on pitänyt tehdä työtä asian eteen. Itse erosin 12 vuoden liitosta (mikä on ilmeisesti murto-osa sinun liitostasi) ja tässä viidennen vuoden kohdalla alkaa huomata että pystymme olemaan eksän kanssa asiallisia.

Miehesi on vielä jossain tunnekoukussa. Mitä kautta kuulet olevasi huono ja viallinen? Mariseeko hän sinulle suoraan? Sinä olet tuttu ja luotettava. Kuuletko ystäviesi kautta? Hän yrittää perustella jälkikäteen eroaan ulkoisilla syillä, eikä voi ottaa vastuuta että erosi koska halusi.

Älä ota itseesi. Sinä olet tehnyt parhaasi. Luulen, että jokainen joutuu eronsa jälkeen tuohon tilanteeseen, että pitää purra hammasta ja yrittää olla se aikuinen.

Vierailija
2/7 |
18.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haukkuu suoraan minulle.

En ole täydellinen, osaan olla jääräpäinen, mutta omasta mielestäni aina kuitenkin hyväntahtoinen. En koskaan muista tehneeni tai sanoneeni jotain sillä motiivilla, että haluan satuttaa toista.

Kauheeta kuulla olevansa läpimätä...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
18.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä on valitettavasti. Ero tuo ihmisestä helposti pahimmat puolet esiin. Minutkin saatiin tuntemaan 14 vuoden jälkeen maailman surkeimmaksi ihmiseksi. Harmi kun sitä ei voinut aikaisemmin kertoa, vaan piti mennä etsimään selän takana uusi ja hypätä puun takaa potkaisemaan palleaan-kuvainnollisesti. Anoppikin itki puhelimeen ettei halua luopua minusta, kun seuraavan kerran vahingossa nähtiin ei vilkaissutkaan päin.

Mutta näin jonkun vuoden jälkeen voin rehellisesti sanoa, etten minä ole valehdellut tai haukkunut exääni, muuten kuin tekonsa tuominnut. Joskus erittäin rakas ihminen on muuttunut yhdentekeväksi.

Vierailija
4/7 |
18.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luultavasti miehellä menee uudessa suhteessa huonosti ja näin ollen purkaa pahaa oloaan sinuun.

Vierailija
5/7 |
18.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos kaikki hyvät puolesi on siinä, ettet ole ihan hirveän usein kritisoinut ja nalkuttanut niin en yhtään ihmettele miehen lähtöä. Tuo lähtökohta itsessään ei vielä sinusta mitään unelmien puolisoa tee.

Vierailija
6/7 |
18.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan se kauheeta. Mutta se ei ole totuus.

Ehkä hänellä on ollut huono olo liitossanne (syistä joita emme voi tietää).

Yksikään ihminen, jolla on tarve tuottaa pahaa oloa toiselle, ei ole tasapainossa itsensä kanssa. Pikkulapsi, joka huutaa äidilleen "olet tyhmä ja mä toivon että sä kuolet" ei tarkoita sitä, mutta peilaa sanomisillaan omaa pahaa oloaan.

Ei sinun tarvitse muuttua. Mieshän on nyt "päässyt eroon" sinusta, joten sinä voit olla ihan oma itsesi ja miehen pitäisi olla vaan onnellinen kun ei enää tarvitse olla tekemisissä kanssasi. Jos hän kuitenkin jatkaa kontaktin ottamista etkä osaa sanoa hänelle että mene nyt pois, niin muista että hänellä on joku tarve pitää yllä yhteyttä sinuun.

Vierailija
7/7 |
18.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuollaisista puheista saa sen kuvan, että teidän suhteenne on jo pitkään ollut ihan vaan miehen päässä. Hän antaa sinulle ominaisuuksia, joita sinä et itsessäsi tunnista.

Hän riitelee itsensä kanssa, mutta koska ei uskalla tunnustaa sitä hän kuvittelee että sinä olet se ikävä ihminen.

Älä lankea samalle tasolle.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän yksi