Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Haluaisin hukuttaa läheiseni lahjoihin!

Vierailija
18.12.2018 |

Tekis mieli ostaa sitä, tätä ja tota. Ostaminen olis niin helppo tapa osoittaa rakkautta. Samaan aikaan ahdistaa turha tavara ihan vietävästi. Taidan mennä ostamaan lahjakortteja palveluihin

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
18.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa harkiten ostaa. Itsellä 5 lasta ja sitä tavaraa tulee. Ostan lahjat harkiten, mietin mitä he oikeasti tarvitsevat ja mikä helpottaa elämää ensi vuonna. Yritän pitää lahjat myös kohtuullisina määrältään etten opettaisi siihen että paketteja se 20!

Minua ahdistaa ihan suunnattomasti se krääsä mitä suurinosa sukulaisista kantaa lapsillemme. Yhden leikin leluja, patterikäyttöistä lasten lelu elektroniikkaa (leluosastolta) joka on heti rikki. Voitaisi yhdessä ostaa vaikka se oikea cd soitin sen lelun tilalta tai jos laittaisivat ennen lahjakortin niin sekin.

Olen joka vuosi yrittänyt sanoa ettei osta mitään mutta aina tulee sitä halpakrääsää ja pientä muovilelua ym.

Vierailija
2/4 |
18.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tekis mieli ostaa sitä, tätä ja tota. Ostaminen olis niin helppo tapa osoittaa rakkautta. Samaan aikaan ahdistaa turha tavara ihan vietävästi. Taidan mennä ostamaan lahjakortteja palveluihin

Anna mieluummin rahaa. Se ei vanhene, toisin kuin lahjakortit.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
18.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Rahan antaminen esim lasten seurustelu kumppaneille tuntuis todella oudolta. Sen sijaan ravintola- ja hemmottelulahjakortit tuntuu ihan ok:lta.

Vierailija
4/4 |
18.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Rahan antaminen esim lasten seurustelu kumppaneille tuntuis todella oudolta. Sen sijaan ravintola- ja hemmottelulahjakortit tuntuu ihan ok:lta.

Ai? Minä olen saanut vastaavassa asemassa rahaa ja ollut oikein tyytyväinen. Ostin pitkään toivomani hopeasormuksen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän kahdeksan