Onko teiltä koskaan hajonnut tuoli tai vastaava alta istuessanne siihen?
Minulla kävi näin samana päivänä kahdesti ystävän mökillä. Ensin kun istuin muovituoliin, siitä katkesi jalka ja toisen kerran kun istuin aurinkotuoliin, se rysähti kasaan :D Ja olen siis hoikka ihminen!
Kommentit (8)
Olin juuri ollut polvileikkauksessa ja käytin kyynärsauvoja. Istahdin kaverin pihassa ruostuneeseen metalliseen puutarhatuoliin, siitä taittui jalka ja lensin selälleni. Olen normaalipainoinen. Kyllä harmitti ja sattui!
On, pari muovista taittotuolia. Se muovi vaan aikojen kuluessa haurastuu, vaikka nämä tuolit olivat aina sisätiloissa.
Ihan meni ruokapöydän tuoli alta.
Kaikki nauroimme eikä mulle käynyt kuinkaan. En ole mikään hoikka, mutten lihavakaan.
Kai ruokapyödän tuolit ja tuolit ylipäänsä pitäisi kestää lihaviakin ihmisiä ja en nyt tällainen ollut.
On. Hajotin kesällä puisen jakkaran, 2 puista aurinkotuolia yhdestä repes kankainen istuinosa. Painan 54kg.
Yläasteen ensimmäisenä päivänä ruokalassa tuolista katkesi jalka. Sain kuulla siitä 9-luokalle saakka. Ei ollut kovin mielekäs koulun aloitus. Ja ihan normaalipainoinen olin, jotain n.65kg
On hajonnut. Vanha keittön tuoli. Siitä hajosi tuolin istuimen alla (tuolin jalkojen välissä) olevat puupinna/ -kiila. Yksi niistä vaan lähti irti kolostaan. Liimasin sen takaisin.
Kerran istuin parvekkeella vanhalle puiselle taittotuolille ja menin istuinosasta läpi. :) Olin hoikka teini vielä silloin.