Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oletko lannistaja?

Vierailija
18.12.2018 |

Toinen kertoo sinulle, että on aloittanut elämäntapamuutoksen, niin sinä kommentoit miten monet ovat tässä epäonnistuneet.. Tai toinen sanoo, että on hakenut työpaikkaa, niin kommentoit miten vaikeaa on saada töitä. Opiskelijalta joka juuri valmistuu, kysyt onnittelujen sijaan onko töitä tiedossa. En voi käsittää tällaisia ihmisiä! Puuttuuko teiltä empatiakyky kokonaan, kun toisen tilalle ei osata asettua? Kyllähän noista kommenteista voi sisuuntua, mutta ei teistä hyvää sen jälkeen ajatella. Tulee olo, että minähän näytän tuolle mihin pystyn!

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
18.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En sano tuollaisia muille, mutta jos itse teen jotain ap:n mainitsemia juttuja, yritän ajatella realistisesti mahdollisuuksiani päästä siinä eteenpäin ja mielummin vähän ylivarovaisesti.

Esim. olen todellisuudessakin valmistumassa lähikuukausina, mutta olen varautunut henkisesti siihen, ettei vakituista työpaikkaa heti löydy. Jos tsemppaisin itseni uskomaan, että säkenöivä työura lähtisi heti liikkeelle, niin pilvilinnojen romahdus voisi olla aika musertava. Samoin jos lähipiirini olisi hehkuttanut minulle joka käänteessä, kuinka saan varmasti töitä, minusta tuntuisi todella pahalta alisuoriutua heidän silmissään.

Kun on vähän tällaisella varautuneella mielellä liikkeellä, olisi iloinen yllätys meille kaikille, jos saisinkin suhteellisen nopeasti koulutustani vastaavan paikan.

Vierailija
2/2 |
18.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En sano tuollaisia muille, mutta jos itse teen jotain ap:n mainitsemia juttuja, yritän ajatella realistisesti mahdollisuuksiani päästä siinä eteenpäin ja mielummin vähän ylivarovaisesti.

Esim. olen todellisuudessakin valmistumassa lähikuukausina, mutta olen varautunut henkisesti siihen, ettei vakituista työpaikkaa heti löydy. Jos tsemppaisin itseni uskomaan, että säkenöivä työura lähtisi heti liikkeelle, niin pilvilinnojen romahdus voisi olla aika musertava. Samoin jos lähipiirini olisi hehkuttanut minulle joka käänteessä, kuinka saan varmasti töitä, minusta tuntuisi todella pahalta alisuoriutua heidän silmissään.

Kun on vähän tällaisella varautuneella mielellä liikkeellä, olisi iloinen yllätys meille kaikille, jos saisinkin suhteellisen nopeasti koulutustani vastaavan paikan.

Tottakai on hyvä ajatella realistisesti omia mahdollisuuksiaan ja jokainen varmasti valmistautuu itsekin henkisesti siihen, jos kaikki ei sujukaan heti halutulla tavalla. Näillä lannistajilla tarkoitin ihmistyyppiä, jotka kommentoisivat sinulle, ettei todennäköisesti alallasi ole ollenkaan töitä tiedossa. Sellaisia jotka lyttäävät heti toisen haaveet, mistä ikinä onkaan kyse. -ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän kolme