Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minulla on sellainen lahja ettei jalkappohjat hikoa ollenkaan ne vaan kuivuu kantapäästä!

buddhabluesman
18.12.2018 |

siksi voin pitää samoja sukkia monta kuukautta eikä ne haise ollenkaan, ellei sit ole lenkkarit jalassa mutta ei yleensä ole

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
18.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on ihan samanlainen "lahja". Sukkani tosin menevät helposti rikki, koska kova ja repaleinen ja rikkoutuva jalkapohjanahkani kuluttaa sukkia. Toisekseen minun sukkani likaantuvat sekä pohjasta että myös ovat täynnä kuollutta ihosolukkoa sisältä, joten minun pitää vaihtaa sukkiani...

Mutta joo, se etu kuivista jaloista on, että ei tosiaan sukat haise. Koskaan. Miltään. (Jos nyt en oo sattunut astumaan johonkin haisevaan.)

Mutta en kyllä makailekaan sukkineni kotona vaan kävelen, touhuan ja liikun. Sekä kotona että muualla.

Vierailija
2/6 |
18.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole tervettä, ettei hikoile. Aineenvaihdunnassa on silloin jotain häikkää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
18.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole tervettä, ettei hikoile. Aineenvaihdunnassa on silloin jotain häikkää.

Höpö höpö taas. Joku ehättää tekemään johtopäätöksiä kun on lukenut vain jalkateristä.

Hikoilen kaikkialta muualta normaalisti: kainaloista, niskasta, rintojen alta, nivusista, selästäkin kun lenkkeilen. Mutta en jaloista. Mitäs siihen sanot Sherlock?

Jaloissani on aina ollut huono pintaverenkierto. Jalkani palelevat helposti, ovat aina palelleet. En tupakoi eikä kyseessä ole mikään sen kummempi tauti. 

(Ja toivottavasti et ole lääkäri etkä aio sellaiseksi.)

kommentoija 1

Vierailija
4/6 |
18.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei munkaan jalat hikoile, palelevat vain. Vaihdan silti sukat joka päivä, koska tuleehan niihin silti muuta likaa, aikkei hikeä tulekaan. Ja ehkä juuri siksi mun kantapäät ei halkeile, kun niissä ole hiivatulehduksia tai muitakaan ongelmia,

Vierailija
5/6 |
18.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

jalkapohjat on koat ja halkeilee mulla varsinkin talvisin, tulee vertakin joskus ja sitten leikkaan ne kovat osat pois aina joskus juustohöylällä

Vierailija
6/6 |
18.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Diabetes

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä viisi