Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voiko olla sellaista miestä, joka vielä 10 aviovuoden ja kahden lapsen jälkeenkin aidosti hellii ja huväilee vaimoaan olematta ns. tossun alla?

Vierailija
16.12.2018 |

Minusta ei

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
16.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan joku Räikkönen. Vaikuttavat niin tyytyväisiltä että tuskin tulee tilanne ihan heti muuttumaan.

Vierailija
2/21 |
16.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voip hyvinnii!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
17.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai voi. Meillä ainakin, mies ei todellakaan mikään tossukka, mutta hellii pyytämättä ja se on aivan ihanaa!! Joka päivä sanotaan että rakastetaan, myös niinä huonoina päivinä ja meillä on useimmiten hauskaa yhdessä.

Yhdessä 27 vuotta.

Vierailija
4/21 |
17.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanhempani ovat olleet naimisissa 50 vuotta ja hyvin menee. He ovat kuin vastarakastuneet vieläkin, puhuvat kauniisti toisilleen aina, katsovat toisiaan nätisti ja tykkäävät toisistaan todella. Yksikään ei voi sanoa, että isäni tekisi sitä vastentahtoisesti.

Sama juttu on mieheni vanhemmilla.

Itse olen olut naimisissa vasta hieman alle 20 vuotta, mutta meilläkin menee hyvin ja nukahdamme joka ilta vähintään käsi kädessä. Matkalla on ollut kuoppia ja mäkiä, mutta niistä on selvitty ja yhdessä mennään.

En oikein ymmärrä miksi mies olisi tossun alla, jos tykkää vaimostaan. Outo ajatuskin jo.

Vierailija
5/21 |
17.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on ollut kriisimme, mutta kyllä.

Vaatii vain sitä, että suhde on turvallinen ja heti ei mietitä eroa.

Vierailija
6/21 |
17.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi olla. On sellainenkin, joka hyväilee ja hellii vaimoaan 35 vuoden ja 3 lapsen jälkeen. Olen vaan niin ihana ja mukava.

Vierailija
7/21 |
17.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän ainakin yhden tällaisen miehen. Äärimmäisen miehekäs ja hellä, kävelee käsikkäin, halaa, jne vaikkei ilmeisesti saakaan vastakaikua ihan samalla mitalla. 24v yhdessä vaimonsa kanssa.

Mun mies on todella rakastava ja huomaavainen kaikessa. Ei ole ollut mikään halailijatyyppi koskaan mutta hellii muuten. 23v yhdessä

Vierailija
8/21 |
17.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi olla ja vielä 20 aviovuoden jälkeenkin, kuten mieheni.

Vierailija
9/21 |
17.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies, mutta itseäni lakkasi kiinnostamasta.

Vierailija
10/21 |
17.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä on ollut kriisimme, mutta kyllä.

Vaatii vain sitä, että suhde on turvallinen ja heti ei mietitä eroa.

Kyllä pahassa olossa pitää miettiä eroa.

Vierailija
11/21 |
17.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan vähän riippuu.

Meillä avioliittoa takana 12-vuotta eikä mies helli ellei juuri silloin satu tekemään mieli seksiä.

Itse lakkasin tekemästä aloitteita sen suhteen muutama vuosi sitten, sillä halut eivät kohtaa ja mies tietää että olen aina valmis. Miehelle riittää kerran-korkeintaan kaksi kuussa ja perus lähetyssaarnaaja pimeässä, itse haluaisin päivittäin kaikkea mitä en viitsi tässä julkaista.

Välillä ollut hetkittäin parempia kausia, mutta niiden jälkeen palataan lähtöpisteeseen.

Riitoja ei ole, ja tulemme muuten hyvin toimeen keskenämme joten kumpikaan ei jaksa lähteä suhteesta sillä erikseen emme saavuttaisi samaa elintasoa eikä kummallakaan olisi varaa lunastaa toista tästä velkaisesta talosta.

Vierailija
12/21 |
17.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olematta "tossun alla"? Miehen onkin tosi helppo tietää millainen versio naiselle kelpaa,se kun vaihtelee päivän ja kuun asennon mukaan...

Vierailija
13/21 |
17.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Wannabe-alfat yhdistävät vaimon tylyn kohtelun miehekkyyteen.

Jos joku haluaa oikeasti viettää aikaa perheensä kanssa, se on sitten tossun alla olemista.

Vierailija
14/21 |
17.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksei voisi?

Me ollaan oltu yhdessä 25vuotta ja mies hellii ja lellii. Ei nyt joka päivä, mutta joka viikko. Hän on romanttisempi hupsu, mä en niinkään. Mies tarvii haleja ja suukkoja ja rapsutuksia. Kun en aina hoksaa antaa, niin sitten hän "ottaa". Eli kietoutuu kylkeen kiinni ja kiehnää ja pusuttelee ihan noineen vaan. eilenkin tuossa ruokaa laittelin ja oho, kohta oli sata kiloa lihaa selässä kiinni, vähän kaulassa ja poskissakin. ;)

Pakostakin tulee hyvälle mielelle, kun toinen noin hyrisee.

Vierailija
15/21 |
17.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisin kuvitella et jos mies on ns. tossun alla ei hän helli. Outo kysymys.

Vierailija
16/21 |
17.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me olemme olleet naimisissa 40 vuotta. Joka aamu ja ilta halataan ja silitellään toisiamme selänrapsutusta unohtamatta.

Mieheni koppasee minut syliinsä monta kertaa päivässä..

Vierailija
17/21 |
17.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten toisen helliminen, ja tossun alla olo liittyy yhtään toisiinsa? Aivan outo asettelu koko kysymyksessä.

Vierailija
18/21 |
17.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No on. 18 vuotta ollaan oltu yhdessä ja mies hellii joka päivä. On ollut vaikeitakin aikoja mutta niiden vastapainoksi on aina hyviäkin aikoja, useimmiten.

Vierailija
19/21 |
17.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vanhempani ovat olleet naimisissa 50 vuotta ja hyvin menee. He ovat kuin vastarakastuneet vieläkin, puhuvat kauniisti toisilleen aina, katsovat toisiaan nätisti ja tykkäävät toisistaan todella. Yksikään ei voi sanoa, että isäni tekisi sitä vastentahtoisesti.

Sama juttu on mieheni vanhemmilla.

Itse olen olut naimisissa vasta hieman alle 20 vuotta, mutta meilläkin menee hyvin ja nukahdamme joka ilta vähintään käsi kädessä. Matkalla on ollut kuoppia ja mäkiä, mutta niistä on selvitty ja yhdessä mennään.

En oikein ymmärrä miksi mies olisi tossun alla, jos tykkää vaimostaan. Outo ajatuskin jo.

Voi miten ihana :) jaatko parisuhde vinkkejä vähän meillekin?

Vierailija
20/21 |
17.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, koko kysymys on outo

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan kuusi