Oletko pettänyt? Kysely
Jos petit, niin miksi ja kadutko? Toivotko ettet olisi tehnyt sitä? Mietitkö koskaan kuinka paljon satutit toista?
Kommentit (5)
Petin ammoista avopuolisoa. Suhde oli kuolemaisillaan ja tapasin ihanan nuorukaisen baarissa. Meilla oli hurja kemia, enka vaan voinut vastustaa tyyppia. Ei menty sankyyn ekana iltana vaan vasta muutaman paivan kuluttua. Taman jalkeen en enaa voinut menna sankyyn avomiehen kanssa, vaikka pettamissuhde loppuikin, ja erottiin. Tasta opin, etta kun suhde voi huonosti kannattaa lahtea, jollei ole intoa yrittaa sita enaa parantaa. Ei ole tullut pettamisia sen jalkeen.
Vierailija kirjoitti:
Te jotka petitte, koetteko kumppaninne "ansainneen" tulla petetyksi vai teittekö sen ihan ilman syytä?
Olen pettänyt, mutta ei hän sitä mitenkään ollut ansainnut. Olin vain typerä ja itsekäs.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Te jotka petitte, koetteko kumppaninne "ansainneen" tulla petetyksi vai teittekö sen ihan ilman syytä?
Olen pettänyt, mutta ei hän sitä mitenkään ollut ansainnut. Olin vain typerä ja itsekäs.
Kerroitko kuitenkin asiasta hänelle?