Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pitkän kantaman (yli 500km) Tesla Model 3 tulee kohta jo yksityisleasingin kautta saatavaksi Suomessakin

Vierailija
14.12.2018 |

Vaikka ajelisi moottoritietä talvella niin varmaan yli 300km kuitenkin riittää akku.

Leasingin kuukausihintaa ei vielä kerrota (ainakaan OP:n palvelussa) mutta varmaan selvästi alle tonnin kuitenkin, olisikohan jotain 700-800e.

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
14.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä on halpa, nyt kaikki liisaamaan.

Vierailija
2/10 |
14.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

mitä niillä on latausasemia, jotain 2 etelä suomessa ja sitten voipi ajella sen 150km säteellä kummastakin? Tai ladata kotona hitaasti seinäpistokkeesta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
14.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä on halpa, nyt kaikki liisaamaan.

Leasing voi sisältää lähes kaiken. Eli kaskon, huollot, renkaiden säilytykset ja vaihdot jne. Ja bensakuluja ei tietenkään Teslaan tule ollenkaan.

Vierailija
4/10 |
14.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

mitä niillä on latausasemia, jotain 2 etelä suomessa ja sitten voipi ajella sen 150km säteellä kummastakin? Tai ladata kotona hitaasti seinäpistokkeesta.

Teslan superchargereita on vähän, mutta tavallisia (hitaampia) julkisia Teslan destination chargereita on vaikka kuinka paljon. Lisäksi voi käyttää varmaan muitakin julkisia latauspisteitä.

Vierailija
5/10 |
14.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mitä se itse auto täällä maksaa?

Vierailija
6/10 |
14.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä on halpa, nyt kaikki liisaamaan.

Leasing voi sisältää lähes kaiken. Eli kaskon, huollot, renkaiden säilytykset ja vaihdot jne. Ja bensakuluja ei tietenkään Teslaan tule ollenkaan.

Meillä maksaisi sähköliittymän muutos pari tonnia, että voitaisiin ladata sähköautoa.

Auto kuluttaa Suomessa keskimäärin 0,2kwh/kilometri. Viikossa kilometrejä mulle tulee 500km eli 100kWh. Sähkölaskuun kuussa tulisi siis 400kWh lisää eli se ei tee kuin 21euroa jos kuvitellaan että sähkö maksaa 5snt/Kwh. Siirto päälle ja siirron perusmaksun suureneminen eli laskua tulis teslasta kyllä vähemmän kuin mitä on auton bensakulut 2000 km kuukaudessa.

Tuo sähköliittymän muutos on kertarysäyksenä isompi investointi eikä siitä saa kotitalousvähennystä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/10 |
14.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

mitä niillä on latausasemia, jotain 2 etelä suomessa ja sitten voipi ajella sen 150km säteellä kummastakin? Tai ladata kotona hitaasti seinäpistokkeesta.

Teslan superchargereita on vähän, mutta tavallisia (hitaampia) julkisia Teslan destination chargereita on vaikka kuinka paljon. Lisäksi voi käyttää varmaan muitakin julkisia latauspisteitä.

Pitkällä tähtäimellä ei sähköautoa kannata hankkia jos ei ole omaa latauspistettä ja ajaa säännöllisesti. Jaksatko joka päivä töiden jälkeen etsiä jotain töpseliä?

Vierailija
8/10 |
14.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

mitä niillä on latausasemia, jotain 2 etelä suomessa ja sitten voipi ajella sen 150km säteellä kummastakin? Tai ladata kotona hitaasti seinäpistokkeesta.

Teslan superchargereita on vähän, mutta tavallisia (hitaampia) julkisia Teslan destination chargereita on vaikka kuinka paljon. Lisäksi voi käyttää varmaan muitakin julkisia latauspisteitä.

Niinpä

Model 3 Performancen hinta Yhdysvalloissa on ollut 78 000 dollaria

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/10 |
14.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä on halpa, nyt kaikki liisaamaan.

Leasing voi sisältää lähes kaiken. Eli kaskon, huollot, renkaiden säilytykset ja vaihdot jne. Ja bensakuluja ei tietenkään Teslaan tule ollenkaan.

Meillä maksaisi sähköliittymän muutos pari tonnia, että voitaisiin ladata sähköautoa.

Auto kuluttaa Suomessa keskimäärin 0,2kwh/kilometri. Viikossa kilometrejä mulle tulee 500km eli 100kWh. Sähkölaskuun kuussa tulisi siis 400kWh lisää eli se ei tee kuin 21euroa jos kuvitellaan että sähkö maksaa 5snt/Kwh. Siirto päälle ja siirron perusmaksun suureneminen eli laskua tulis teslasta kyllä vähemmän kuin mitä on auton bensakulut 2000 km kuukaudessa.

Tuo sähköliittymän muutos on kertarysäyksenä isompi investointi eikä siitä saa kotitalousvähennystä.

Sähkön hinta ei ole lähelläkään viittä senttiä, unohdat siirtomaksun.

Tesla ei ole kuin rämisevä kottero, huonosti viimeistelty ja lastentauteja täynnä.

Vierailija
10/10 |
14.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

mitä niillä on latausasemia, jotain 2 etelä suomessa ja sitten voipi ajella sen 150km säteellä kummastakin? Tai ladata kotona hitaasti seinäpistokkeesta.

Teslan superchargereita on vähän, mutta tavallisia (hitaampia) julkisia Teslan destination chargereita on vaikka kuinka paljon. Lisäksi voi käyttää varmaan muitakin julkisia latauspisteitä.

Pitkällä tähtäimellä ei sähköautoa kannata hankkia jos ei ole omaa latauspistettä ja ajaa säännöllisesti. Jaksatko joka päivä töiden jälkeen etsiä jotain töpseliä?

Aina kun on pakkasta, jos haluan että auto lähtee aamulla käyntiin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme kahdeksan